Van de vele activiteiten die de werkgroep Friesland van de MSVN jaarlijks organiseert, proberen we op deze pagina een indruk te geven. Ieder jaar terugkerende activiteiten zijn de Voorjaars- en Najaarsbijeenkomst van de werkgroep. De foto’s die bij deze bijeenkomsten zijn gemaakt zijn hier enige tijd later vaak te bewonderen. Ook andere zaken die te maken hebben met deze activiteiten kunnen op deze pagina terugkomen. De data van de eerstvolgende bijeenkomsten staan steeds op de startpagina van onze site en zullen zoveel mogelijk up-to-date worden gehouden.

Zaterdag 26 mei 2018 – Sponsortocht en Kunstmarkt

Sponsortocht MS vereniging Fryslan 2018

Restaurant De Grote Wielen te Leeuwarden – Start: 11:00 – 11:30

In het kader van Wereld MS Dag op 31 mei en wegens groot succes in 2017, herhalen wij dit jaar de Sponsor scootmobiel-, rolstoel-, fiets- en wandeltocht. Het doel van de tocht is om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor het landelijk bureau in het kader van Wereld MS Dag (31 mei). Wij vragen zoveel mogelijk MS-patiënten om hieraan deel te nemen en zich te laten sponsoren door familie, vrienden, bedrijven etc. Sponsorformulieren zijn via de mail op te vragen. Aanmelden via het secretariaat: friesland@msvereniging.nl.

Kunstmarkt

Van 11.00 tot 15.00 uur is er een kunstmarkt waarbij schilderijen, sieraden en nog veel meer (gemaakt door MS-patiënten) verkocht wordt. Een deel van de opbrengst is voor Stichting Vrienden van MSVN Fryslân en komt ten bate van de afdeling in Friesland.