Van de vele activiteiten die de werkgroep Friesland van de MSVN jaarlijks organiseert, proberen we op deze pagina een indruk te geven. Ieder jaar terugkerende activiteiten zijn de Voorjaars- en Najaarsbijeenkomst van de werkgroep. De foto’s die bij deze bijeenkomsten zijn gemaakt zijn hier enige tijd later vaak te bewonderen. Ook andere zaken die te maken hebben met deze activiteiten kunnen op deze pagina terugkomen. De data van de eerstvolgende bijeenkomsten staan steeds op de startpagina van onze site en zullen zoveel mogelijk up-to-date worden gehouden.

Zaterdag 6 april 2019 – Voorjaarsbijeenkomst ‘Mediwiet en MS’

Uitnodiging bijeenkomst Mediwiet en MS

Het bestuur van de MSVN Friesland nodigt u uit voor de voorjaarsbijeenkomst op zaterdag 6 april. Rinus Beintema van Suver Nuver geeft een presentatie rondom het thema ‘Mediwiet en MS; Een betere kwaliteit van leven met mediwiet(olie)’. U wordt ontvangen met koffie/thee en cake en na de presentatie volgt een gezamenlijke lunch. Aanmelden kan voor 30 maart bij Margreet Snijder: friesland@msvereniging.nl

Donderdag 18 april 2019 – MS Café Friesland

MS Café Friesland organiseert een bijeenkomst voor jongeren/jongvolwassenen over Voeding en leefstijl bij MS.

Zaterdag 25 mei 2019 – Sponsortocht Oranjewoud

Op 25 mei 2019 organiseert de werkgroep regio Fryslân een sponsortocht in Oranjewoud. Aanvang 11.00 uur bij Hotel-Restaurant Tjaarda in Oranjewoud.
Klik hier om te sponsoren