We willen dat Ongehinderd.nl voor alle gebruikers en geïnteresseerden binnen handbereik is. Altijd en op ieder moment van de dag. En dat kan vanaf nu! Met onze nieuwste gadget: de Ongehinderd App voor Android smartphones.

Daarmee brengen we Ongehinderd.nl zo dicht mogelijk bij de avonturiers en levensgenieters. Zoeken, filteren en toevoegen van gebouwen gaat vliegensvlug. Download de gratis app in Google Play en ervaar het gemak van Ongehinderd op je smartphone!

Link naar de Ongehinderd App voor Android smartphones in Google Play:

We zijn zeer dankbaar voor uw aandacht. Wilt u bijdragen aan dit initiatief? Verspreid dan de “Ongehinderd boodschap” onder uw vrienden en kennissen en help ons mee het hele land in kaart te brengen!

PS.: Heeft u geen Android telefoon? In de Appstore vindt u de Ongehinderd App voor iPhone. Voor alle andere smartphones is er deze zoekpagina:www.ongehinderd.nl/toegankelijk/

Met een toegankelijke groet,
Michael Verhees & Gerard de Nooij
E: info@ongehinderd.nl
I: www.ongehinderd.nl

ongehinderd.nl

Klik hier voor meer informatie over ons.

Ongehinderd.nl is gestart vanuit onze persoonlijke ervaringen. Wat doen we? We geven informatie over toegankelijkheid van gebouwen. Toegankelijkheid voor 1 op de 8 Nederlanders die slecht ter been zijn of die gebruik maken van hulpmiddel. Dat begon bescheiden en regionaal. Ongehinderd.nl is nu uitgegroeid tot een gebruiksvriendelijke site waarop steeds meer toegankelijke gebouwen te vinden zijn.