My Special Day | MSVN Brabant Zuid Oost

Op 30 maart 2019 organiseert de MS Vereniging Brabant Zuid Oost My Special Day, het vervolg op de Feel Good Day van afgelopen jaar. Het thema dat hoort bij deze dag is ‘Bewegen’, in de ruimste zin van het woord. Je kunt meedoen met de aangeboden workshops, informatiemarkt, MS-Café of zomaar komen genieten. Maak een praatje, luister naar anderen en laat anderen naar jou luisteren.

Vanaf 10.00 uur kun je binnenlopen en om 10.30 uur starten de eerste workshops. Er is volop keus en genoeg om de dag te vullen. Deelname aan de workshops is bovendien gratis.

Om 12.30 uur nemen we de tijd om te pauzeren. Wilt u gebruik maken van de lunch, dan vragen wij u dit bij uw aanmelding te vermelden. De kosten voor de lunch bedragen €7,50 per persoon. De dames van Energiek Koken hebben voor u een soep bereid en medewerkers van het Olympia College zorgen voor heerlijke belegde broodjes.

De drankconsumpties kunnen worden afgerekend met consumptiebonnen welke bij de stand van de MSVN te verkrijgen zijn. Het is enkel mogelijk om met contant geld te betalen.

Na vier rondes met workshops sluiten we om 16.00 uur de dag af.

Workshops

Het volledige programma volgt zo spoedig mogelijk. We kunnen al wel een impressie van de bevestigde workshops geven:

• Alles over Sociaal Domein
  • Bewegingsles
  • Brein in beweging
  • Dance for Health
  • Kleuradvies
  • Mindfulness
  • Praktisch bewegen
  • Reiki
  • Tafelgesprek over voeding
  • Tai Chi
  • Yoga
  • Zang
  • Etc.

Route en parkeermogelijkheid

Je kunt parkeren op het terrein, achter de slagboom. Indien deze vol is, kan er geparkeerd worden in de aanliggende straten.

Kom je met het openbaar vervoer, dan rijden er bussen (14; 401; 402; 403) vanaf Eindhoven Centraal Station. Na de bushalte is het nog 5-10 minuten lopen tot aan de locatie.

NB: Het volledige terrein is rookvrij.

ALGEMENE INFORMATIE

Locatie: Olympia VMBO
Adres: Botenlaan 38
5652 CA Eindhoven