Het waarborgen van de privacy van bezoekers van onze website www.msvereniging.nl is een belangrijke taak voor ons. Daarom beschrijven we in onze privacybeleid welke informatie we verzamelen en hoe we deze informatie gebruiken.

Door de informatie en de diensten op onze website www.msvereniging.nl te gebruiken, ga je akkoord met ons privacybeleid en de voorwaarden die wij hierin hebben opgenomen. Als je meer informatie wilt ontvangen, of vragen hebt over het privacybeleid van MS Vereniging Nederland en specifiek onze website www.msvereniging.nl, kun je ons benaderen op het e-mailadres communicatie@msvereniging.nl.

Wij maken gebruik van verschillende technieken om bij te houden wie de website bezoekt, hoe deze bezoeker zich op de website gedraagt en welke pagina’s worden bezocht. Dat is een gebruikelijke manier van werken voor websites omdat het informatie oplevert die bijdraagt aan de kwaliteit van de gebruikerservaring. De informatie die we registreren, bestaat uit onder meer IP-adressen, het type browser en de bezochte pagina’s.

Tevens monitoren we waar bezoekers de website voor het eerst bezoeken en vanaf welke pagina ze vertrekken. Deze informatie houden we anoniem bij en is niet gekoppeld aan andere persoonlijke informatie.

Privacybeleid (pdf)