Door onze publieke Facebook pagina en Besloten groep te ‘Liken’ of te ‘Volgen’  wordt u direct geïnformeerd in uw Facebook feed over informatie, activiteiten en nieuws in MSVN regio Noord en Midden Limburg en kunt u direct vragen stellen of contacten leggen met lotgenoten.

Publiek toegankelijke pagina

De publiek toegankelijke Facebookpagina van MS Vereniging Noord en Midden Limburg vindt u via onderstaande link:
Als  lid van de MS Vereniging kunt ook lid worden van de Gesloten groep MSVN Noord en Midden Limburg.

Besloten groep

De Besloten groep MSVN Noord en Midden Limburg is aangemaakt om mensen met MS binnen de regio Noord en Midden Limburg de mogelijkheid te te bieden om binnen een veilige en beschermde omgeving kennis te maken, ervaringen uit te wisselen en vragen te stellen aan de ervaringsdeskundigen binnen deze groep zonder dat dit zichtbaar is voor buitenstaanders.

De Besloten Facebook groep van MS Vereniging Noord en Midden Limburg vind u via onderstaande link:

Wilt u lid worden van de besloten groep kies dan een van onderstaande vrijwilligers en stuur een vriendschapsverzoek of privé bericht in Facebook zodat de betreffende vrijwilliger u kan toevoegen aan de groep.

Tamara van Malsen
Wendy Kip
Peter Cox

Door ons op  Twitter te volgen wordt u direct geinformeerd in uw Twitter feed over informatie, activiteiten en nieuws in regio Noord en Midden Limburg.