De kracht van Limburg: Netwerk in uitvoering

Manifestatie in SIF Gebouw Panningen op DONDERDAG 29 JUNI 2017

Het Huis voor de Zorg organiseert elk voorjaar een ‘Netwerkdag’. Dit jaar investeert het Huis van door de zorg met partners in de manifestatie ‘De kracht van Limburg. Netwerk in uitvoering!’, die plaatsvindt op donderdag 29 juni in het SIF-Gebouw te Panningen.
Partners zijn onder meer De Vereniging Limburg, de Provincie Limburg en het Huis voor de Zorg.

Vanaf september 2016 zijn zes verkenners voor de Provincie Limburg op pad gegaan om te zien en horen wat er speelt in de wijken en dorpen in Limburg. Ze spraken veel vernieuwers, doeners en zagen prachtige initiatieven in het sociale domein: van betaald werk, buurtgeluk, vrijwilligerswerk, jongeren tot gezondheidszorg. Maar ze vonden ook de nodige knelpunten. Hoorden van niks doen, zelf doen, mee doen tot samen doen. Conclusie: veel gaat goed, maar als we echt willen koersen op een vitaler Limburg moeten er nog een paar tandjes bij. En dat doen we samen. Over de bevindingen van de verkenners, over mooie initiatieven, kansen en mogelijkheden gaat het tijdens ‘De kracht van Limburg. Netwerk in uitvoering!

Welkom!

Het Huis voor de Zorg nodigt u van harte uit om op 29 juni aan te schuiven, een dezer dagen wordt de uitnodiging voor ‘De kracht van Limburg. Netwerk in uitvoering! verspreid en kunt u zich aanmelden. Een voorlopige aanmelding vind u aan eind van deze pagina

Lees de aankondiging en geef aan dat je interesse hebt, dan ontvang je binnenkort de uitnodiging met informatie over het programma van De Kracht van Limburg. Netwerk in uitvoering!
Meer informatie over de manifestatie vindt u op de aankondiging en  www.huisvoordezorg.nl

Voorlopige inschrijving