Digitaal platform de Vereniging Limburg

Een beweging van en voor Limburg. Opgericht om samen te werken aan een gezonder en gelukkiger Limburg. Een beweging waarbij inwoners, maatschappelijke organisaties, ondernemers, kennis- en
onderwijsinstellingen en overheden de handen ineen slaan om sámen het verschil te maken. Met oog voor álle Limburgers. Dat is wat de Sociale Agenda Limburg 2025 inhoudt.

Digitaal platform

Om alle informatie rondom de Sociale Agenda samen te brengen op één plek zijn wij op dit moment bezig met het ontwikkelen van het digitaal platform www.devereniginglimburg.nl. Een platform dat voortbouwt op de beweging die in onze provincie op gang is gekomen. Een online ontmoetingsplek, die leidt tot offline samenwerkingen. Een verzamelplaats waarin we actueel zichtbaar maken hoe mensen en maatschappelijke partijen uit de hele provincie iedere dag opnieuw werken aan een Vitaler Limburg. Grote en kleine initiatieven. Persoonlijke ervaringen en succesvolle projecten. Door alle Limburgers, en met name jongeren, kansen te geven in onderwijs, economie en maatschappij. Door te werken aan een gezonde samenleving die de kloof overbrugt tussen hen die wel en die niet meekunnen. We brengen alles wat er in onze provincie gebeurt, samen.

Deel ook!

Op dit platform delen we kennis, brengen we de verhalen van die Limburgers bij elkaar. In woord en beeld. Verhalen uit het leven van Limburgers, vóór het leven van Limburgers. Als bron van kennis. Als bron voor inspiratie. Het platform is bedoeld om mooie initiatieven een podium te geven. Ook die van jullie!

De concrete vragen:

• Organiseren jullie binnenkort een bijeenkomst die wij in onze agenda mogen opnemen, laat het ons weten! Wij willen de agenda zo compleet mogelijk maken, waarbij we natuurlijk voor extra informatie doorlinken naar jullie eigen pagina.
  • Heeft jullie organisatie een mooi verhaal, persoon, initiatief dat jullie graag in de schijnwerpers zetten? Laat het ons dan ook weten! Samen kijken we wat er mogelijk is. We zijn met alle bijdrages hoe dan ook heel blij.Stuur jullie input naar communicatie@prvlimburg.nl.