Klimmen tegen MS zal in juni voor de 6e keer de Mont Ventoux opgaan, voor meer wetenschappelijk onderzoek naar MS. Lopend, fietsend, hoe dan ook. Met dit jaar een deelnemersaantal van 600.

Voor 2016 is deze organisatie op zoek naar mensen met MS die deel willen uitmaken van het team Samen Sterker.

Als team ga je samen in estafettevorm op zaterdag 11 juni de Mont Ventoux beklimmen tijdens dit bijzondere evenement. Enerzijds om in een prettige en ongedwongen sfeer jezelf uit te dagen en anderzijds om geld in te zamelen voor wetenschappelijk onderzoek. Een unieke en bijzondere ervaring die je niet wil missen. Samen en persoonlijk staat voorop, het zijn de deelnemers samen, die Klimmen tegen MS tot zo’n bijzonder evenement maken.

Wil je meer weten over deze georganiseerde reis naar de Kale Reus van de Provence?  Stuur dan voor 18 maart vrijblijvend een email naar:l.heisen@msvereniging.nl  of  info@klimmentegenms.nl.

Team Samen Sterker is een initiatief van MS Vereniging Nederland en Klimmen tegen MS.