MSweb is vernieuwd. De site waar je álles over MS kunt vinden, heeft een totale verandering ondergaan zodat het volledig voldoet aan de hedendaagse eisen. De nieuwe website is aansprekend, toegankelijk op alle apparaten, zowel in structuur, taal als beeld.

Zo is de menustructuur aangescherpt, is de inhoud geactualiseerd en past de uitstraling beter bij waar MSweb voor staat: het helpen volwassenen, jongeren en kinderen mogelijkheden te blijven zien in een leven met MS door op een positieve manier toegankelijke en onafhankelijke informatie te verstrekken en lotgenotencontact te faciliteren.

Ook de vormgeving is grondig aangepakt. Deze is eenvoudig, helder en contrastrijk. Letters en beelden kunnen vergroot worden, zodat MSweb.nl ook voor bezoekers met visuele problemen toegankelijk is. Vooral het fotografieconcept is verrassend sterk: Alle foto’s zijn gemaakt met medewerking van mensen met MS, gefotografeerd in hun eigen omgeving. Zo gaat MSweb over échte mensen, met ook blogs en vlogs.

MSweb.nl is vanaf vandaag in haar nieuwe jasje te bezoeken. Volgend jaar volgt MSkidsweb.nl, die ook uitkijkt naar haar nieuwe look.

MSweb.nl vernieuwd

MSweb.nl bestaat sinds 1999 en is de grootste site over MS, gemaakt vóór mensen met MS en hun omgeving, dóór mensen met MS. MSweb is onderdeel van MS Vereniging Nederland en biedt geselecteerde actuele toegankelijke informatie over alle facetten van het leven met MS. Kenmerkend voor MSweb is dat de site zich richt op alle leeftijden. MSweb helpt bezoekers op een positieve manier hun weg daarin te vinden met een onvoorspelbare ziekte als MS.