MSweb reikt dit jaar voor het eerst de Nora Holtrust MSweb-prijs uit. Deze prijs wordt toegekend aan iemand die zich het afgelopen jaar bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt voor mensen met multiple sclerose (MS).

Denk aan een MS-verpleegkundige, neuroloog, bijzonder mens met MS, onderzoeker, vrijwilliger van MS(kids)web, ontwikkelaar van een handige app voor mensen met MS, iemand die veel geld heeft ingezameld voor onderzoek naar MS etc.

Nora Holtrust, oprichter van de veel geraadpleegde website www.msweb.nl, overleed afgelopen zomer. De redactie van de website, onderdeel van MS Vereniging Nederland, ziet haar naam graag voor altijd verbonden aan bijzondere acties en projecten die, net als MS(kids)web, veel waarde hebben voor mensen met MS.

De Nora Holtrust MSweb-prijs wordt uitgereikt in de laatste week van mei, rond Wereld MS Dag. De winnaar wordt flink in het zonnetje gezet. Begin mei worden vijf genomineerden bekendgemaakt, waarna iedereen via www.msweb.nl kan stemmen op zijn of haar favoriet. Heb je zelf iemand die op de longlist van potentiële kanshebbers mag komen? Klik hier of mail zijn of haar naam met motivatie voor 1 mei naar: debeste@msweb.nl.

>>meer informatie en aanmelden op MSweb

Nora Holtrust
Oprichtster MSweb Nora Holtrust