Regio: MS Lotgenotencontact over gezonde voeding

MS Lotgenotencontact gaat over gezonde voeding, 15 november 2016

Gezonde voeding is belangrijk voor iedereen! Maar hoe ziet gezonde voeding er dan uit? Er worden tegenwoordig zoveel verschillende verhalen verteld over wat gezonde voeding zou moeten zijn. Sommige visies op gezonde voeding spreken elkaar zelfs tegen. Het is belangrijk om zelf basiskennis te verzamelen wat betreft gezonde voeding. Van daaruit kunt u keuzes gaan maken die bij u passen.

Maar wat als uw lichaam chronisch ziek is, bv. MS? Heeft u dan andere voeding nodig? Of kunt u het lichaam ondersteunen door bepaalde supplement te slikken? Op deze vragen gaan we dieper in tijdens de presentatie van orthomoleculair therapeut Marieke Gerhards.

Marieke geeft dinsdag 15 november een presentatie voor het MS-lotgenotencontact over Gezonde voeding, suppletie en de spijsvertering. Zij zal uitleg geven over de basisvoeding en suppletie en ze zal in gaan op persoonlijke behoefte en vragen vanuit de aanwezigen. Daarnaast zal zij dieper ingaan op hoe het lichaam en de spijsvertering werken. Op die manier gaat u zelf begrijpen wat uw lichaam nodig heeft en kunt u bewuste keuzes gaan maken.

De bijeenkomst is van 14:00 tot 16:00 uur in Nieuw Rijsenburgh, Sperwer 271, Sommelsdijk.

Graag vooraf aanmelden via m.vermeulen592@upcmail.nl of via facebook: www.facebook.com/msvereniginggoereeoverflakkee.