De MS-coach, dat werkt!

Heb je vragen over het blijven werken met MS? Zoals bijvoorbeeld wat je wel of niet aan je manager of collega’s vertelt? Stel je vraag aan een van onze professionele, ervaringsdeskundige MS-coaches. Leden maken kosteloos gebruik van de telefonische spreekuren (zie hieronder). Blijkt uw vraag ingewikkelder van aard, kunt u in overleg met de coach een consult inplannen. Aan zo’n consult zijn uiteraard wel kosten verbonden.

Ervaringsdeskundigheid werkt

Het team MS-coaches bestaat acht coaches die zijn gecertificeerd door het Centrum Chronisch Ziek en Werk (CCZW). Zij waren al professioneel coach en werkten in ruim 7 maanden toe naar dit belangrijke certificaat dat gericht is op het behoud van werk door mensen met MS. Tijdens deze periode doorliepen de coaches een traject met opdrachten, intervisie en training.

Door de combinatie van ervaringsdeskundigheid en professionele coachingsvaardigheden, weten onze MS-coaches als geen ander met welke vragen en dilemma’s jij in je loopbaan te maken kunt krijgen als je MS hebt. MS Vereniging Nederland vindt het van belang dat mensen met MS zo lang mogelijk hun werk kunnen blijven doen. Door MS-coaches in te zetten bieden wij zowel werknemers als werkgevers advies op maat en praktische oplossingen.

Heb jij een vraag over MS en Werk?

Bel met de MS-coaches!

De MS-coaches zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen. Je kunt ze bellen tijdens de volgende telefonische spreekuren, gratis voor onze leden:

• Maandag 18:00 – 19:00: Maria van Nies (06 2467 8264)
  • Dinsdag 18:00 – 19:00: Tamara Bijleveld-Coene (06 4132 1715)
  • Woensdag 13:00 – 14:00: Karin Helders (arbeidsdeskundig advies en coaching) (06 5472 8414)
  • Donderdag
    • 1e en 3e donderdag van de maand 10:00 – 11:00: Annelies Dorgelo
      (06 3638 4454);
    • 2e en 4e donderdag van de maand 10:00 – 11:00: Véronique Blommaart (06 2015 2873)
  • Vrijdag 10:00 – 11:00: Sanja de Bruin (06 4003 3537)
MS-coaches voor MS en werk

Van links naar rechts: Babette, Elfi, Maria, Tamara, Lara, Véronique, Annelies