Lettergrootte: e E Sitemap

De MS-coach, dat werkt!

Heb je vragen over het blijven werken met MS? Zoals bijvoorbeeld wat je wel of niet aan je manager of collega’s vertelt? Stel je vraag aan een van onze professionele, ervaringsdeskundige MS-coaches. Leden maken kosteloos gebruik van de telefonische spreekuren (zie hieronder). Blijkt uw vraag ingewikkelder van aard, kunt u in overleg met de coach een consult inplannen. Aan zo’n consult zijn uiteraard wel kosten verbonden.

Ervaringsdeskundigheid werkt

Het team MS-coaches bestaat acht coaches die zijn gecertificeerd door het Centrum Chronisch Ziek en Werk (CCZW). Zij waren al professioneel coach en werkten in ruim 7 maanden toe naar dit belangrijke certificaat dat gericht is op het behoud van werk door mensen met MS. Tijdens deze periode doorliepen de coaches een traject met opdrachten, intervisie en training.

Door de combinatie van ervaringsdeskundigheid en professionele coachingsvaardigheden, weten onze MS-coaches als geen ander met welke vragen en dilemma’s jij in je loopbaan te maken kunt krijgen als je MS hebt. MS Vereniging Nederland vindt het van belang dat mensen met MS zo lang mogelijk hun werk kunnen blijven doen. Door MS-coaches in te zetten bieden wij zowel werknemers als werkgevers advies op maat en praktische oplossingen.

Heb jij een vraag over MS en Werk?

Bel met de MS-coaches!

De MS-coaches zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen. Kijk voor de spreekuren op onze contactpagina.

MS-coaches voor MS en werk

Van links naar rechts: Babette, Elfi, Maria, Tamara,  Véronique, Annelies

Neem contact op

Heb je een vraag over werken met MS? Neem dan contact op met één van de MS-coaches. Dat kan op drie manieren:

MSwerkloket

Op de website MSwerkloket is veel informatie te vinden over werken met MS. Niet alleen voor jouzelf, maar ook voor je werkgever en zorgverlener.

MSwerkloket

Brochure MS en werk

Wil je alle informatie over werken met MS eens rustig nalezen, download dan hier onze brochure MS en werk of bestel gratis een gedrukt exemplaar via onze webwinkel.

Brochure MS en werk