MS Vereniging Nederland zoekt per direct een nieuw bestuurslid. Wil jij mede sturing geven aan het beleid van onze vereniging? Heb je MS en ben je bij voorkeur jonger dan 45? Dan nodigen we je van harte uit te solliciteren.

VACATURE

Bestuurslid

MS Vereniging Nederland / Stichting Vrienden van MSweb

MS Vereniging Nederland is een dynamische vereniging met een uitvoerend bestuur bestaande uit 9 vrijwilligers, deels met en deels zonder MS, een enthousiast landelijk team van 6 medewerkers en 270 actieve vrijwilligers werkzaam in onze 19 regio’s.

De vereniging stelt in 2021 een nieuw meerjarenbeleidsplan op, waarin verwoord een nadere uitwerking van onze drie kerntaken: belangenbehartiging, infovoorziening en lotgenotencontact.

Per direct zoeken wij een nieuw bestuurslid die het belangrijk vindt om hieraan mee te werken. Voor de vacature zoeken wij iemand die voldoet aan het algemene profiel voor bestuursleden. Voor een goede balans tussen bestuursleden met en zonder MS zoeken wij iemand met MS en liefst jonger dan 45 jaar. Het gaat om een onbezoldigde functie; het bestuur komt circa 6 keer per jaar bij elkaar.

Spreekt het u aan of weet u iemand die graag MS Vereniging Nederland wil ondersteunen op bestuurlijk niveau? Bekijk dan de profielschets.

Het bestuur komt ongeveer zes keer per jaar bij elkaar (3x fysiek en 3x digitaal). Voor inlichtingen en uw schriftelijke sollicitatie of voordracht kunt u mailen naar: hermienkosian@changekitchen.nl met als onderwerp vacature bestuurslid.