Lettergrootte: e e Sitemap

Geef je mening over MS Vereniging Nederland

Wat vind jij van MS Vereniging Nederland?Het bestuur van MS Vereniging Nederland wil graag weten hoe leden en potentiële leden denken over de vereniging en haar activiteiten. Wij zijn geïnteresseerd in jouw mening hierover. Wat vind je van onze activiteiten en diensten? Welke verwachtingen heb je van de vereniging?

Een onafhankelijk onderzoeksbureau genaamd QUO Communications zal het onderzoek uitvoeren. Samen met dit bureau hebben wij de vragen opgesteld. De bedoeling is dat een onderzoeker van QUO Communications bij je op bezoek komt om deze vragen door te nemen. Eventueel is een telefonisch interview ook mogelijk. Het afnemen van de vragenlijst neemt ongeveer 45 minuten in beslag.

Wij zijn op zoek naar circa 30 geïnteresseerden in onze vereniging (geen leden) die bereid zijn om 45 minuten van hun kostbare tijd af te staan voor een interview.

Geef je mening
Wil je meedoen? Heb jij een mening over wat wij wel of niet doen? Stuur dan een mail naar communicatie@msvereniging.nl. Daarbij graag vermelden:

• man/vrouw;
  • geboortedatum;
  • adres;
  • telefoonnummer waarop je te bereiken bent voor het maken van een afspraak.

Wij stellen je mening zeer op prijs. Bij voorbaat hartelijk dank!