Cognitielezing gemist? Kijk ‘m hier terug

Precies een jaar geleden – in november 2017 – startten de cognitielezingen. Neurowetenschappers van het MS Centrum Amsterdam bezochten in 12 maanden tijd al onze regio’s om een presentatie te geven over cognitie bij MS.

Afgelopen weekend sloot onderzoekster Hanneke Hulst de tour af met een laatste lezing in Nijkerk. Heeft u de lezing in uw regio gemist of kon u niet aanwezig zijn, dan kunt u de lezing nu terugkijken op ons YouTube-kanaal. Deze videoregistratie is opgenomen in april van dit jaar in Roermond. De lezing is opgedeeld in drie delen:

Cognitie-on-tour lezing

Onderzoekster Hanneke Hulst sloot afgelopen weekend in Nijkerk de cognitietour af

Dank aan alle medewerkenden

Wij danken onderzoekers Vincent de Groot, Jeroen Geurts, Hanneke Hulst, Brigit de Jong, Kim Meijer en Menno Schoonheid van het MS Centrum Amsterdam voor de tijd en energie die zij in deze tour gestoken hebben. Ook zijn wij veel dank verschuldigd aan onze vrijwilligers in de regio die deze tour mede tot een succes maakten!

Meer informatie

Wilt u meer weten over de achtergronden en doelstellingen van deze cognitietour, lees dan ons persbericht van november 2017.