Vanmorgen mochten wij uit handen van de firma Aebi Schmidt uit Holten een gift van € 750 ontvangen. Dit bedrag is gedoneerd in het kader van de jaarlijkse kerstpakkettenactie. Daarbij mogen medewerkers kiezen of ze een kerstpakket willen ontvangen of een vergelijkbaar bedrag willen doneren aan een goed doel.

Gift Aebi Schmidt
Eddy Klement (regiocoördinator Twente) en Ellemieke de Wolf ontvangen de cheque uit handen van directeur Arjan Ester van Aebi Schmidt

Aebi Schmidt is voornamelijk bekend als producent van strooiwagens. Omdat één van de medewerkers van het bedrijf MS heeft, werd onze vereniging dit jaar gekozen als goed doel, tezamen met Sheltersuit. Sheltersuit maakt water- en winddichte pakken voor daklozen van gerecyclede materialen (onder andere slaapzakken).

De gift die wij van Aebi Schmidt ontvangen komt ten goede aan onze regionale werkgroep Twente, die hiermee een activiteit zal organiseren in de omgeving van Holten.

Ook een actie starten?

Heb je ook een goed idee voor een actie? Heb je er bijvoorbeeld al eens over nagedacht om voor je verjaardag geld voor onze vereniging te vragen in plaats van een cadeau? Kijk dan op onze pagina Help mee en vraag een donatiebox aan via info@msvereniging.nl.

Je kunt ook zelf een activiteit starten en je daarbij laten sponsoren. Er zijn bijvoorbeeld regelmatig leden die een fiets- of wandeltocht maken. Je kunt hiervoor een actie aanmaken op DoSupport.nl.