Corona en onze activiteiten

Vanwege de kwetsbaarheid van onze doelgroep heeft MS Vereniging Nederland in haar coronabeleid de veiligheid steeds als uitgangspunt gehanteerd. Nu de samenleving open gaat en we weer fysieke bijeenkomsten kunnen organiseren, heeft het bestuur het volgende besloten:

Bij fysieke bijeenkomsten vragen we alle deelnemers met een QR-code te laten zien dat zij veilig kunnen deelnemen. We hanteren hierbij dus dezelfde toegangsregels die gelden voor onder meer de horeca.

Aankomende activiteiten

Op deze pagina vindt u een overzicht met geplande activiteiten in de komende maanden.

1. Kies met het tabblad voor alle activiteiten, de landelijke agenda of uw regio agenda.
  2. Kies de activiteit in de agenda voor de detailinformatie.

In het laatste tabblad vind u de zoekfunctie.

Regio's

Ga naar de regio’s pagina, kies uw regio en ga direct naar de website van de werkgroep bij u in de buurt.

Agenda alle landelijke en regionale activiteiten

Januari 2022

20Jan14:3016:30GeannuleerdMS Inloopmiddag Venlo14:30 - 16:30 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

27Jan10:3012:30Contactochtend Bergen op Zoom10:30 - 12:30 't Appeltje, Balsedreef 5Regio:Brabant West

Februari 2022

15Feb14:3016:30Contactmiddag Roosendaal14:30 - 16:30 Brassserie Lodge Visdonk, Rozenvendreef 2Regio:Brabant West

17Feb14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

23Feb19:3020:30MS Talk live19:30 - 20:30 vanuit je eigen huis Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Agenda landelijke activiteiten en bijeenkomsten

Agenda regio Amsterdam

Agenda regio Brabant Noord-Oost

Agenda regio Brabant West

Maart 2022

19Mar10:3012:30Contactochtend Bavel10:30 - 12:30 Korenmolen De Hoop, Schoutenlaan 75Regio:Brabant West

Agenda regio Brabant Zuid-Oost

Agenda regio Flevoland

Agenda regio Friesland

Maart 2022

05Mar13:3016:15Workshop 'in je kracht staan'13:30 - 16:15 Gezondheidscentrum Het Want, Het Want 10 Organisator: MSVN Fryslân Regio:Friesland

Agenda regio Gelderland Zuid

Agenda regio Groningen/Drenthe-Noord

Agenda regio Noord-Holland

Agenda regio Noord en Midden Limburg

Maart 2022

17Mar14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

April 2022

21Apr14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

Agenda regio Overijssel/Drenthe-Zuid

Agenda regio Twente

Informatie van de werkgroep Twente vindt u op de website van werkgroep Twente: mspvtwente.nl/

Agenda regio Utrecht

Agenda regio Zeeland

Agenda regio Zuid-Holland Noord

Agenda regio Zuid-Holland Oost

Agenda regio Zuid-Holland Zuid

Voor deze regionale werkgroep zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die de activiteiten nieuw leven in willen blazen.

Heb je interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Zuid-Limburg

Zoeken aankomende activiteiten