Luister met webReader
Lettergrootte: A- A+ Sitemap

Vanwege de corona-maatregelen zijn er geen bijeenkomsten tot 1 september.

Dit betekent helaas ook dat onze gebruikelijke activiteiten rondom Wereld MS Dag niet door kunnen gaan.
In plaats daarvan organiseren wij een aantal online evenementen, deze zullen hieronder worden aangekondigd.
De online evenementen zijn niet regio-gebonden; je kunt dus thuis vanachter je eigen pc of tablet meedoen!

Op deze pagina vindt u een overzicht met geplande activiteiten in de komende maanden.

1. Kies met het tabblad voor alle activiteiten, de landelijke agenda of uw regio agenda.
  2. Kies de activiteit in de agenda voor de detailinformatie.

In het laatste tabblad vind u de zoekfunctie.

Direct naar uw regiowebsite:

Agenda alle nationale en regionale activiteiten

Juni 2020

15Jun13:3015:30GeannuleerdKoffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

18Jun14:0016:00Virtuele MS inloopmiddag14:00 - 16:00 Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

28Jun12:0014:00GeannuleerdJeu de Boules Clinic12:00 - 14:00 Jeu de Boules Vereniging Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Juli 2020

20Jul13:3015:30GeannuleerdKoffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Agenda landelijke activiteiten en bijeenkomsten

Agenda regio Amsterdam

September 2020

08Sep14:0016:00MS inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Sint Jans Gasthuis, Weert Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

17Sep14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

24Sep14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

Agenda regio Brabant Noord-Oost

Agenda regio Brabant West

Deze regionale werkgroep bestaat met ingang van 2019 niet meer.

Heeft u interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Brabant Zuid-Oost

Juli 2020

Augustus 2020

17Aug13:3015:30GeannuleerdKoffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

September 2020

21Sep13:3015:30Koffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

25Sep10:3014:00Samen Energiek Koken10:30 - 14:00 Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Agenda regio Flevoland

Deze regionale werkgroep bestaat niet meer.

Heb je interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Friesland

Agenda regio Gelderland Zuid

Agenda regio Groningen/Noord-Drenthe

Agenda regio Noord-Holland

Agenda regio Noord en Midden Limburg

Agenda regio Overijssel Noord/Zuid-Drenthe

Agenda regio Twente

Informatie van de werkgroep Twente vindt u op de website van werkgroep Twente: mspvtwente.nl/

Agenda regio Utrecht

Agenda regio Zeeland

Agenda regio Zuid-Holland Noord

Agenda regio Zuid-Holland Oost

Agenda regio Zuid-Holland Zuid

Voor deze regionale werkgroep zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die de activiteiten nieuw leven in willen blazen.

Agenda regio Zuid-Limburg

Zoeken aankomende activiteiten

Direct naar uw regiowebsite: