Corona en onze activiteiten

Vanwege de kwetsbaarheid van onze doelgroep heeft MS Vereniging Nederland in haar coronabeleid de veiligheid steeds als uitgangspunt gehanteerd. Nu de samenleving open gaat en we weer fysieke bijeenkomsten kunnen organiseren, heeft het bestuur het volgende besloten:

Bij fysieke bijeenkomsten vragen we alle deelnemers met een QR-code te laten zien dat zij veilig kunnen deelnemen. We hanteren hierbij dus dezelfde toegangsregels die gelden voor onder meer de horeca.

Aankomende activiteiten

Op deze pagina vindt u een overzicht met geplande activiteiten in de komende maanden.

1. Kies met het tabblad voor alle activiteiten, de landelijke agenda of uw regio agenda.
  2. Kies de activiteit in de agenda voor de detailinformatie.

In het laatste tabblad vind u de zoekfunctie.

Regio's

Ga naar de regio’s pagina, kies uw regio en ga direct naar de website van de werkgroep bij u in de buurt.

Agenda alle landelijke en regionale activiteiten

September 2021

10Sep15:0018:00Najaarswandeling St. Elisabeth's Hof15:00 - 18:00 St. Elisabeth's Hof, Roggelseweg 56Regio:Noord en Midden Limburg

15SepHele dag19Onbeperkte Elfstedentocht(Hele dag) Friesland Organisator: Stichting Sandy Moves Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid