Corona en onze activiteiten

Vanwege de kwetsbaarheid van onze doelgroep heeft MS Vereniging Nederland in haar coronabeleid de veiligheid steeds als uitgangspunt gehanteerd. Nu de samenleving open gaat en we weer fysieke bijeenkomsten kunnen organiseren, heeft het bestuur het volgende besloten:

Bij fysieke bijeenkomsten vragen we alle deelnemers met een QR-code te laten zien dat zij veilig kunnen deelnemen. We hanteren hierbij dus dezelfde toegangsregels die gelden voor onder meer de horeca.

Aankomende activiteiten

Op deze pagina vindt u een overzicht met geplande activiteiten in de komende maanden.

1. Kies met het tabblad voor alle activiteiten, de landelijke agenda of uw regio agenda.
  2. Kies de activiteit in de agenda voor de detailinformatie.

In het laatste tabblad vind u de zoekfunctie.

Regio's

Ga naar de regio’s pagina, kies uw regio en ga direct naar de website van de werkgroep bij u in de buurt.

Agenda alle landelijke en regionale activiteiten

Oktober 2021

02Okt14:0016:00De meerwaarde van revalidatie bij mensen met MS14:00 - 16:00 Gasterie Dobbelsteijn,, Kerkstraat 23, 6439 AN Doenrade Organisator: MSVN zuid Limburg Regio:Zuid Limburg

04Okt11:0811:08MS interview mensen gezocht11:08 - 11:08 Regio:Overijssel Noord/Zuid-Drente

06Okt13:0013:00Scootmobiel tocht Zoetermeer13:00 - 13:00

13Okt09:3010:30Plexus Yoga-Pilates-Dans in Breda09:30 - 10:30 Paulinka SchrootenRegio:Brabant West

14Okt14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

15Okt13:0015:00ADE voor mensen met een bewegingsaandoening13:00 - 15:00 Organisator: Dans Park Regio:Amsterdam,Nederland,Noord Holland,Utrecht,Zuid-Holland Noord

18Okt13:3015:30Koffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

20Okt09:3010:30Plexus Yoga-Pilates-Dans in Breda09:30 - 10:30 Paulinka SchrootenRegio:Brabant West

22OktHele dagLotgenotenbijeenkomst Zoetermeer(Hele dag: Vrijdag) Regio:Zuid-Holland Noord

27Okt14:3016:30Contactmiddag Roosendaal14:30 - 16:30 Brassserie Lodge Visdonk, Rozenvendreef 2Regio:Brabant West

November 2021

04Nov10:3012:30Contactochtend Bergen op Zoom10:30 - 12:30 't Appeltje, Balsedreef 5Regio:Brabant West

06Nov10:3012:00Najaarsbijeenkomst10:30 - 12:00 Regio:Groningen / Noord Drenthe

07NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) NBC Congrescentrum, Blokhoeve 1 Organisator: Nationaal MS fonds Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

11Nov14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

13Nov10:3012:30Contactochtend Bavel10:30 - 12:30 Korenmolen De Hoop, Schoutenlaan 75Regio:Brabant West

15Nov13:3015:30Koffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

25Nov09:0012:30Workshop Schilderen met Mariska09:00 - 12:30 D'n Hoge Dries, Zoeksestraat 5/A Organisator: Mariska Regio:Brabant West

Agenda landelijke activiteiten en bijeenkomsten

Agenda regio Amsterdam

Agenda regio Brabant Noord-Oost

Agenda regio Brabant West

Agenda regio Brabant Zuid-Oost

December 2021

20Dec13:3015:30Koffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Agenda regio Flevoland

Agenda regio Friesland

Agenda regio Gelderland Zuid

Agenda regio Groningen/Drenthe-Noord

06Nov10:3012:00Najaarsbijeenkomst10:30 - 12:00 Regio:Groningen / Noord Drenthe

Agenda regio Noord-Holland

Agenda regio Noord en Midden Limburg

Agenda regio Overijssel/Drenthe-Zuid

Agenda regio Twente

Informatie van de werkgroep Twente vindt u op de website van werkgroep Twente: mspvtwente.nl/

Agenda regio Utrecht

Agenda regio Zeeland

Agenda regio Zuid-Holland Noord

Agenda regio Zuid-Holland Oost

Agenda regio Zuid-Holland Zuid

Voor deze regionale werkgroep zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die de activiteiten nieuw leven in willen blazen.

Heb je interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Zuid-Limburg

07NovHele dagNationale MS Dag