Vanwege de corona-maatregelen zijn er tot 1 september alleen online activiteiten. De online evenementen zijn niet regio-gebonden; je kunt dus thuis vanachter je eigen pc of tablet meedoen.

Na de zomer starten onze bijeenkomsten weer langzaam op. Met het oog op ieders veiligheid hebben wij corona-richtlijnen opgesteld waaraan onze bijeenkomsten zullen voldoen.

>>bekijk onze corona-richtlijnen

Aankomende activiteiten

Op deze pagina vindt u een overzicht met geplande activiteiten in de komende maanden.

1. Kies met het tabblad voor alle activiteiten, de landelijke agenda of uw regio agenda.
  2. Kies de activiteit in de agenda voor de detailinformatie.

In het laatste tabblad vind u de zoekfunctie.

Regio's

Ga naar de regio’s pagina, kies uw regio en ga direct naar de website van de werkgroep bij u in de buurt.

Agenda alle landelijke en regionale activiteiten

Augustus 2020

28AugHele dagVerschijningsdatum ledenmagazine MenSen 3(Hele dag: Vrijdag) bij jou thuisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Agenda landelijke activiteiten en bijeenkomsten

05SepHele dagGeMSe(Hele dag: Zaterdag) Organisator: GeMSe Regio:Nederland

23SepHele dag27Onbeperkte elfstedentocht(Hele dag) FrieslandRegio:Friesland,Nederland

Agenda regio Amsterdam

Agenda regio Brabant Noord-Oost

Agenda regio Brabant West

Deze regionale werkgroep bestaat met ingang van 2019 niet meer.

Heeft u interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Brabant Zuid-Oost

September 2020

21Sep13:3015:30Koffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

25Sep10:3014:00Samen Energiek Koken10:30 - 14:00 Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Oktober 2020

14Okt12:0014:00Jaarlijkse Ontmoetingslunch12:00 - 14:00 Waranda Park restaurant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

19Okt13:3015:30Koffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Agenda regio Flevoland

Deze regionale werkgroep bestaat niet meer.

Heb je interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Friesland

Agenda regio Gelderland Zuid

Agenda regio Groningen/Noord-Drenthe

Agenda regio Noord-Holland

Agenda regio Noord en Midden Limburg

September 2020

08Sep14:0016:00MS inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Sint Jans Gasthuis, Weert Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

17Sep14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

24Sep14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

Oktober 2020

13Okt14:0016:00MS inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Sint Jans Gasthuis, Weert Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

15Okt14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

29Okt14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

Agenda regio Overijssel Noord/Zuid-Drenthe

Agenda regio Twente

Informatie van de werkgroep Twente vindt u op de website van werkgroep Twente: mspvtwente.nl/

Agenda regio Utrecht

Agenda regio Zeeland

Agenda regio Zuid-Holland Noord

Agenda regio Zuid-Holland Oost

Agenda regio Zuid-Holland Zuid

Voor deze regionale werkgroep zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die de activiteiten nieuw leven in willen blazen.

Agenda regio Zuid-Limburg

Zoeken aankomende activiteiten