MS Vereniging en corona

Vanwege de corona-maatregelen zijn onze activiteiten aangepast. Dat betekent dat aanmelden vooraf een vereiste is en we alleen in kleine groepen samen komen. Met het oog op ieders veiligheid hebben wij corona-richtlijnen opgesteld waaraan onze bijeenkomsten zullen voldoen.

Ook zullen veel geplande activiteiten online plaatsvinden. Een voordeel hiervan is dat je thuis vanachter je eigen pc of tablet kunt deelnemen. Dat scheelt reistijd en maakt activiteiten voor een bredere doelgroep toegankelijk. Alle informatie vind je in de agenda hieronder.

Aankomende activiteiten

Op deze pagina vindt u een overzicht met geplande activiteiten in de komende maanden.

1. Kies met het tabblad voor alle activiteiten, de landelijke agenda of uw regio agenda.
  2. Kies de activiteit in de agenda voor de detailinformatie.

In het laatste tabblad vind u de zoekfunctie.

Regio's

Ga naar de regio’s pagina, kies uw regio en ga direct naar de website van de werkgroep bij u in de buurt.

Agenda alle landelijke en regionale activiteiten

05SepHele dagGeMSe(Hele dag: Zaterdag) Organisator: GeMSe Regio:Nederland

12Sep11:0014:00Je gezondheid beïnvloeden met je levensstijl11:00 - 14:00 Hotel de Rijper Eilanden, Zuiddijk 2 A Organisator: MS Vereniging Noord Holland Regio:Noord Holland

14Sep14:3016:30GeannuleerdContactgroep Eerbeek, Apeldoorn, ZutphenCorona14:30 - 16:30 Tjark Rikscentrum, Derickxkamp 2a Regio:Gelderland Zuid,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente

15Sep19:3020:30Webinar energiemanagement19:30 - 20:30 Organisator: MS Vereniging Nederland Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

21Sep13:3015:30GeannuleerdKoffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

23SepHele dag27Onbeperkte elfstedentocht(Hele dag) FrieslandRegio:Friesland,Nederland

25Sep10:3014:00GeannuleerdSamen Energiek Koken10:30 - 14:00 Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Oktober 2020

03Okt10:3013:00Koffie drinken10:30 - 13:00 Orangerie de Golftuin, Harculose Esweg 2, 8015 RH Zwolle.Regio:Overijssel Noord/Zuid-Drente

10Okt10:3011:30Webinar spijsvertering10:30 - 11:30 Organisator: MS Vereniging Nederland Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

14Okt12:0014:00GeannuleerdJaarlijkse Ontmoetingslunch12:00 - 14:00 Waranda Park restaurant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

15OktHele dagVerschijningsdatum herfst-editie Leefstijl-nieuwsbrief(Hele dag: Donderdag) bij jou thuisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

19Okt13:3015:30GeannuleerdKoffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Agenda landelijke activiteiten en bijeenkomsten

05SepHele dagGeMSe(Hele dag: Zaterdag) Organisator: GeMSe Regio:Nederland

November 2020

13NovHele dagVerschijningsdatum ledenmagazine MenSen 4(Hele dag: Vrijdag) bij jou thuisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Agenda regio Amsterdam

Agenda regio Brabant Noord-Oost

Agenda regio Brabant West

Deze regionale werkgroep bestaat met ingang van 2019 niet meer.

Heeft u interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Brabant Zuid-Oost

November 2020

12Nov10:3014:00GeannuleerdSamen Energiek Koken10:30 - 14:00 Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

16Nov13:3015:30GeannuleerdKoffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

December 2020

21Dec13:3015:30GeannuleerdKoffie-inloop13:30 - 15:30 Aquarant Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Brabant Zuid-Oost

Agenda regio Flevoland

Deze regionale werkgroep bestaat niet meer.

Heb je interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op. Dat kan door een mail te sturen naar info@msvereniging.nl.

Agenda regio Friesland

Agenda regio Gelderland Zuid

Agenda regio Groningen/Noord-Drenthe

Agenda regio Noord-Holland

Agenda regio Noord en Midden Limburg

Agenda regio Overijssel Noord/Zuid-Drenthe

Agenda regio Twente

Informatie van de werkgroep Twente vindt u op de website van werkgroep Twente: mspvtwente.nl/

Agenda regio Utrecht

Agenda regio Zeeland

Agenda regio Zuid-Holland Noord

Agenda regio Zuid-Holland Oost

Agenda regio Zuid-Holland Zuid

Voor deze regionale werkgroep zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die de activiteiten nieuw leven in willen blazen.

Agenda regio Zuid-Limburg

Zoeken aankomende activiteiten