Elk jaar vindt op de laatste woensdag van mei Wereld MS Dag plaats. Op deze dag wordt wereldwijd aandacht gevraagd voor MS en worden mensen met MS en hun naasten bij elkaar gebracht om verhalen te delen en kennis uit te wisselen. Ieder jaar staat een thema centraal waar alle activiteiten aan gelinkt zijn.

Voor MS Vereniging Nederland staat de hele maand mei in het teken van Wereld MS Dag. De mei-maand is MS-maand, waarin wij, zowel landelijk als regionaal, allerlei activiteiten organiseren. Allemaal met als doel heel Nederland meer bewust te maken van de ziekte MS en de effecten daarvan op het dagelijks leven met MS en de omgang met anderen.

Regionale activiteiten: doe mee met de sponsor-, scootmobiel-, wandel- en fietstochten en nog vele andere regionale activiteiten bij jou in de buurt.

Landelijke activiteiten: doe mee aan de Breakout run vs MS door een team samen te stellen van vrienden en /of collega’s en laat je sponsoren.

MS Vereniging Nederland is 100% afhankelijk van giften en donaties, partnerships en sponsordeals. Dat betekent dat we ook uw hulp hard nodig hebben! Hoe kun je ons helpen en daarmee mensen met MS een beter leven met MS geven?

Start een actie:

Doe mee aan een sponsorloop voor MS Vereniging Nederland

• Doe mee aan een activiteit en laat je sponsoren, maak een actie aan op www.mijnactievoorms.nl
  • Vraag op je verjaardag een donatie voor MS Vereniging Nederland. Wij sturen je graag een donatiebox toe.
  • Vier je een jubileum op je werk, je trouwdag? Een donatie aan MS Vereniging Nederland kan een alternatief zijn als cadeau. Wij sturen je graag een donatiebox toe.