Schrijf je hier in voor de online workshop RediscoverMe op donderdag 18 maart om 10.00 uur.

Deze workshop wordt gegeven via Zoom. Om deel te kunnen nemen aan het webinar heb je het volgende nodig:

• Een internetverbinding met voldoende snelheid;
  • Goed werkend geluid op je pc of laptop, of een koptelefoon of oortjes, om de sprekers goed te kunnen verstaan.

Inloglink
Circa één dag van tevoren ontvang je van ons de inloglink. Heb je nog nooit gebruik gemaakt van Zoom, download het programma dan alvast en log om 9.45 uur in. We hebben dan nog wat tijd om eventuele problemen met je verbinding op te lossen. Je kunt Zoom zowel op je computer als op je tablet of smartphone gebruiken.

Belangrijk: zet zodra je binnenkomt je microfoon op ‘mute’ en je camera uit, zodat alleen de moderator en de presentator te zien en te horen zijn (zie de handleiding in bijlage).

Disclaimer
Houd er rekening mee dat de workshop wordt opgenomen en openbaar gemaakt (daarbij zijn alleen de spreker en de presentatie zichtbaar). Je kunt ervoor kiezen om anoniem mee te doen. Dan gebruik je alleen je voornaam of geef je bijvoorbeeld een alias op als naam.

De kosten voor deelname aan dit webinar zijn:

• Leden: gratis
  • Niet-leden: € 5

Word nu lid en neem gratis deel aan de webinars van MS Vereniging Nederland!

Direct inschrijven