1 november: benefietavond voor MS met film en veiling

Om de stem van mensen met MS luider te laten klinken, is geld nodig. Daarvoor organiseert onze regionale werkgroep Noord-Holland Noord een benefietavond. Je bent van harte uitgenodigd!

Unieke locatie
Benefietavond BroekerveilingDecor van de benefietavond is de Broekerveiling in Broek op Langedijk. Als oudste doorvaarveiling ter wereld een unieke locatie!

De geheel verzorgde avond bestaat uit:

• Dinerbuffet met drankenarrangement
  • Film ‘De Wilde Stad’ met inleiding door boswachter Arjan (bekend van radio en tv)
  • Veiling in het historische veilinggebouw waar de te veilen kavels op bootjes worden binnengevaren.

Boswachter Arjan
Boswachter Arjen benefietavond MSU wordt ontvangen met een drankje waarna het dinerbuffet voor u klaar staat. Vervolgens kunt genieten van de veelbesproken natuurfilm ‘De Wilde Stad’. In Amsterdam wemelt het van de wilde dieren die zich hebben aangepast aan het jachtige grotestadsleven. De film wordt ingeleid door dé boswachter Arjan, bekend van RTL late night en De wereld draait door.

In de pauze van deze unieke film start de veiling. Op de veilingbootjes komen prachtige kavels langs, zoals een wandeling door Apeldoorn met de directeur van de MS vereniging, een High Tea voor twee personen of gesigneerde boeken van Boswachter Arjan. Wij hopen dat u ruimhartig biedt. Wij kijken ernaar uit om samen met u een onvergetelijke avond te beleven!

Boek nu

De volledige opbrengst van de benefietavond gaat naar MS Vereniging Nederland. Boek nu kaarten voor uzelf, uw familie, vrienden en/of collega’s.

Datum: donderdag 1 november 2018
Aanvang: 18.00 uur
Locatie: Museum BroekerVeiling, Museumweg 2, 1721 BW Broek op Langedijk
Kaarten à € 99,50 (tot 15 oktober, daarna € 110)