Wetenschapelijk onderzoek Universiteit Wageningen

Meedoen aan wetenschappelijk onderzoek Universiteit WageningenDoe je mee aan het Wetenschappelijk onderzoek van Universiteit Wageningen?

Tot op heden hebben al 203 mensen deelgenomen aan dit onderzoek. Echt fantastisch! Daarvan waren echter slechts 17 naasten van mensen met MS. Dolgraag zouden we meer deelnemers willen die naaste zijn van iemand met MS.

Ken jij een naaste van iemand met MS?

Stuur gerust deze links door en vraag hem of haar of zij ook willen deelnemen aan dit onderzoek. Je helpt ons er reuze mee!!!

Het afstudeeronderzoek gericht op mensen met MS en naasten betreft het omgaan met MS. De stellingen in deze enquête gaan over:

• hoe u omgaat met MS en de behandeling
  • hoe u zorg draagt voor uzelf en wat uw gevoelens zijn hierover
  • wat u verwacht van een patiëntenvereniging.

De resultaten van het onderzoek geven meer kennis over hoe mensen omgaan met MS. Daarmee levert u een belangrijke bijdrage aan wetenschappelijk onderzoek.

Deelnemen?

Bent u een naaste van iemand met MS, klik hier:
NAAR VRAGENLIJST VOOR NAASTEN

Heeft u zelf MS, klik hier:
NAAR VRAGENLIJST VOOR MENSEN MET MS

Dit onderzoek wordt uitgevoerd door Jessy Vijn, een masterstudente van Wageningen Universiteit. Wanneer u vragen of opmerkingen heeft over dit onderzoek, kunt u een mail sturen naar jessy.vijn@wur.nl. Wanneer dit onderzoek afgerond is, zult u via een MS Panel bericht op de hoogte worden gesteld van de resultaten. Bedankt alvast voor uw deelname!

Sluitingsdatum vragenlijsten: 31 december 2016

Datum plaatsing: 8 december 2016