Vakantieweek op Texel in het Tesselhuus

Ledenaanbod: Vakantieweek op Texel

Vakantieweek Tesselhuus

De MS Vereniging Nederland organiseert dit jaar twee geheel verzorgde vakantieweken in samenwerking met Stichting Tesselhuus voor in totaal 16 leden van de MS Vereniging die nooit op vakantie gaan. Een groep vrijwilligers staat klaar om u een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Wanneer?

Van 23 tot en met 30 juli 2016 en van 20 tot en met 27 augustus 2015 gaat u naar het Tesselhuus in de badplaats De Koog op Texel. U deelt de kamer met één ander lid van de MS Vereniging.

Activiteiten

In de vakantieweek worden er verschillende uitstapjes gemaakt. Van een ontspannen wandeling om de zonsondergang te bekijken tot een huifkartocht of zelfs het maken van een rondvlucht boven het eiland hoort tot de mogelijkheden. De activiteiten onderneemt u samen met andere deelnemers en de vrijwilligers.

Verzorging

Per week staan negen vrijwilligers, waaronder twee verpleegkundigen voor u klaar. U kunt op hen vertrouwen voor uw persoonlijke verzorging en begeleiding. Alles om er voor te zorgen dat u een onvergetelijke vakantie krijgt.

Kosten

Het verblijf in het Tesselhuus is kosteloos. Dit wordt mogelijk gemaakt door de stichting Tesselhuus, die deze vakantieweek financiert en de vakantiegangers voorziet van vervoer op Texel, dagelijkse catering en een bijdrage in de kosten levert voor de uitstapjes.

U dient wel zelf voor vervoer te zorgen naar Den Helder.

Voor wie

De MS Vereniging Nederland stelt dit aanbod ter beschikking van haar leden die al langere tijd NIET op vakantie geweest zijn vanwege hun lichamelijke beperkingen. De begane grond van het Tesselhuus en de tuin zijn geheel rolstoel toegankelijk.

Aanmelden

Wanneer u in aanmerking wilt komen voor deze vakantieweek kunt u een inschrijfformulier aanvragen via: msvereniging.tesselhuus@gmail.com

Aanmelden kan tot 29 februari 2016