Schrijvers gezocht voor web en print

Breukelen, 11 mei 2017

Schrijvers gezocht voor web en print
Als vrijwilliger voor MS Vereniging Nederland

Heb jij een vlotte pen waarmee je moeiteloos teksten kunt schrijven voor brochures en websites, die makkelijk leesbaar zijn en aantrekkelijk geformuleerd? Heb jij daarnaast affiniteit met chronische ziekte en bij voorkeur met MS en bovendien een aantal uren per week beschikbaar om jouw professionele talenten op vrijwillige basis aan te bieden? Dan komen wij dolgraag met jou in contact!

Wij zoeken:

Schrijvers die ons concreet kunnen helpen met het (her)schrijven van:

1.       Brochures:

• MS en dan… : een basis brochure die mensen ontvangen als ze recentelijk de diagnose MS hebben gekregen. Deze brochure bestaat al, maar doordat we hem omzetten naar onze nieuwe huisstijl willen we direct de content ook updaten.
  •  MS en Werk: een brochure die ervaringsverhalen, tips en informatie geeft rondom het thema werken terwijl je MS hebt en alles wat daarbij komt kijken. Ook hiervoor geldt dat de brochure al bestaat, maar een update nodig heeft en koppeling naar onze nieuwe online portal.

2.       Webteksten:

• Corporate website: nadat we de vormgeving en techniek hebben aangepast, kunnen we nu de content herschrijven passend bij de behoeften van de website bezoekers
  • MS-werkloket: een nog te lanceren website specifiek gericht op ondersteuning in MS en Werk. Het deel voor de mensen met MS is in de basis klaar, maar moet qua content nu aangevuld worden met het ‘MS Vereniging Nederland’-sausje. Oftewel we hebben nu nog ervaringsverhalen en quotes van zowel mensen met MS als de MS-coaches nodig, en daarnaast een check en redactie op de huidige teksten om de identiteit van de Vereniging voelbaar te maken.

Wij bieden:

Een leuk en inspirerend, professioneel team om mee samen te werken. Een werkplek op locatie indien gewenst. Werken vanuit huis is natuurlijk ook prima. Samenwerking met mensen die zich vanuit MS Vereniging Nederland onverminderd inzetten kwaliteit van leven voor mensen met MS en hun naasten te verbeteren via de kerntaken Lotgenotencontact, Informatievoorziening en Belangenbehartiging. Deze opdracht draagt direct bij aan onze kerntaak Informatievoorziening.

Als vrijwilliger ben je verzekerd tijdens je werk voor MS Vereniging Nederland en ontvang je reis- en onkostenvergoeding volgens het waarderingsbeleid geldend bij onze Vereniging.

Interesse?

Stuur ons vandaag nog een email met je CV of link naar je LinekdIn profiel, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op voor een kennismaking. Je kunt ons mailen via communicatie@msvereniging.nl We kijken uit naar je bericht!