Algemene informatie over de bijeenkomsten in Gorinchem

Informatiebijeenkomsten
De bijeenkomsten zijn gezellige en informatieve luister- en praatavonden voor mensen met Multiple Sclerose en andere geïnteresseerden. Voor deze avond wordt regelmatig een gastspreker uitgenodigd.

De avonden vinden plaats in de recreatiezaal van de Boogflat, Pijlstraat-portiek 2, 4205 DA Gorinchem. Om binnen te komen: aanbellen op de knop van de recreatiezaal, niet de vergaderzaal!.

Vanaf 19.30 uur staat de koffie en thee klaar en om circa  22.00 uur willen we de avond afsluiten.

Voor uw agenda!

Voor het tweede halfjaar van 2017 staan de volgende data gepland:

• 22 november    contact/informatieavond

Deze contactavond die voor u wordt georganiseerd is dokter L. Timmerman bereid gevonden om ons te vertellen hoe pijnbestrijding binnen zijn werkgebied wordt opgepakt. Hij is anesthesioloog in het St. Antonius Ziekenhuis en werkzaam in zowel Utrecht, Woerden en Nieuwegein.
De polikliniek Pijnbestrijding in het St. Antonius Ziekenhuis is één van de grootste pijnbehandelcentra van Nederland. Met de meeste pijnbehandelingen heeft deze polikliniek dan ook ruime ervaring. Voor specifieke behandelingen, zoals Baclofen therapie bij spasticiteit en neuromodulatie, heeft men een (boven)regionale functie.

Zoals gebruikelijk is er later op de avond, onder het genot van een drankje, gelegenheid voor onze onderlinge gesprekken.

Zodra het onderwerp / thema van de avond bekend is wordt dit vermeld.

Belangstelling?

Heeft u belangstelling of bent u nieuwsgierig geworden, kom gerust een avond luisteren en meepraten.
Voor meer informatie kunt u bellen naar Henk de Jong, 06 13232079.

Graag tot ziens!

Route naar recreatiezaal Boogflat