Hartelijk welkom op de website van regio Zuid-Holland Oost van de MS Vereniging Nederland.

De regio Zuid-Holland Oost is ingedeeld in drie rayons: Dordrecht, Gorinchem en Gouda en hun omliggende gemeenten. De gehele regio heeft ongeveer 500 leden. Enthousiaste vrijwilligers zijn actief, zowel bestuurlijk als regionaal. Wat elk rayon allemaal voor u kan betekenen kunt u lezen op deze website.

Door onze vrijwilligers worden regelmatig bijeenkomsten georganiseerd. Heeft u interesse, kijk dan voor datum en onderwerp op de Agenda bijeenkomsten  .

Wilt u een keer praten met iemand die weet waarover u het heeft of wilt u meer informatie over de vereniging? Ga dan naar Werkgroep ZHO.

Informatie over MS kunt u terugvinden  in:

Bezoek regio Zuid-Holland Oost ook op  Facebook

Na 20 jaar krijgt de MS-telefoon een 088 nummer.

Bel de MS-telefoon: 088 – 374 8585

In april 1996 is de MS-telefoon opgericht als vervanging van de  toenmalige telefonische hulpdienst. Het was en is een dienstverlening van de MS-vereniging, om mensen met MS en hun omgeving een luisterend oor te bieden en een stukje op weg te helpen in hun zoektocht om te leren omgaan met een chronische ziekte als MS. Indien nodig kunnen de telefoonmedewerkers ook doorverwijzen naar de juiste plek voor specifieke vragen.