Laura van Sliedrecht, Dirk vd Hoek, Joyce van de Ree en Martin Vermeulen hebben de handen ineen geslagen om het lotgenotencontact M.S. weer nieuw leven in te blazen op Goeree Overflakkee!

Blij met de reacties die jullie hebben gegeven op de oproep enige tijd geleden om het lotgenotencontact Goeree Overflakkee nieuw leven in te blazen. Dit heeft ook daadwerkelijk geleid naar een nieuw innitaitief om met Laura, Joyce, Dirk en Martin het lotgenotencontact M.s. op Goeree Overflakkee weer actief te laten zijn.

Hieruit is o.a. gekomen dat we weer bijeenkomsten gaan organiseren met betrekking tot  het lotgenotencontact.

Heeft u nog ideeen voor thema’s dan zijn deze van harte welkom. Zie hiervoor email adres of via de facboosite van de MSgroep Goeree Overflakkee.  De bijeenkomsten zijn iets anders in vorm dan hiervoor. Elke keer werken we met een thema rondom M.S.

Janneke verteldtMS verpleegkundige Janneke Roos vertelde in 2014 over haar taak als MS verpleegkundige.

De eerste bijeenkomst van 2015 gaat over Ergotherapie en M.S. we hebben een pas afgestudeerde ergotherapeut uitgenodigd om op 17 februari iets over dit onderwerp te komen vertellen. Ook willen we een keer een Uroloog aan het woord laten over blaasproblematiek en M.S. We zijn op zoek naar een spreker die iets kan vertellen over M.S. en verlies van functies en hoe hier mee om te gaan. En we staan open voor uw ideeen voor sprekers.

Wij zijn ook te volgen via facebook: https://www.facebook.com/msvereniginggoereeoverflakkee

I.v.m. regelen van ruimte, koffie en thee is het noodzakelijk om u van te voren aan te melden voor deze bijeenkomsten. Het lukt ons nog steeds om deelname aan deze bijeenkomsten gratis te houden. Hiervoor in de plaats is het wenselijk om te weten met hoeveel mensen we tijdens een bijeenkomst zijn! Aanmelden kan via m.vermeulen592@upcmail.nl