Beste lotgenoot,

We nodigen u uit voor de jaarlijkse seizoen afsluiting op dinsdag 4 juli a.s. We verwachten u tussen 11.15 en 11.30 uur in de
                          Zeeuwse Rozentuin, Katse Groeneweg 3, 4485 PH in Kats

Hier start rond 11.30 uur de , ongeveer en uur durende , een rondleiding door de prachtige tuin met onder andere bloeiende rozen en clematissen.. Indien u niet aan de rondleiding kunt deelnemen kunt u het zich  makkelijk te maken op het terras of in het ruim opgezette restaurant.

Rond een uur of half een wordt een zeer complete High Tea geserveerd. Deze wordt genuttigd onder het genot van koffie of thee. Andere drankjes zijn voor eigen rekening .

De kosten voor het uitje bedragen € 9,50 per persoon, ter plaatse te voldoen aan de penningmeester, Ad Mol. Partners en natuurlijk ook familie en /of begeleiders zijn allen van harte welkom !! De eindtijd zal rond 14.00 uur liggen. Na afloop kunnen rozen en clematissen voor thuis worden aangeschaft.

Voor reservering* kunt u uw naam, het aantal personen waarmee u komt en eventuele dieetwensen doorgeven voor 28 juni a.s. via:
– een mailtje naar wizuma@kpnmail.nl of
– een kaartje naar Elma Nieuwdorp
secretariaat  MS-vereniging regio de Bevelanden,
Jozef Israëlsstraat 4,
4462 SJ Goes

*Eenmaal gereserveerd betekent het dat de kosten voor uw rekening zijn, ook al kunt u op deze dag niet.

Zet de volgende dagen  alvast in uw agenda !

• 5 september
  • 7 november