Regio Utrecht beschikt over , door de MSVN opgeleide, voorlichters.

Voorlichters over MS, Maak hier gebruik van!!!

Regio Utrecht beschikt over meerdere, door de MSVN opgeleide, voorlichters, o.a. Nida Zegers uit Amerongen
Met behulp van professioneel voorlichtingsmateriaal kunnen deze voorlichters meer vertellen over wat MS is en wat de behandelmogelijkheden zijn.

De voorlichters kunnen uitgenodigd worden op de lotgenotenbijeenkomsten, maar ook organisaties buiten de MSVN kunnen gebruik maken van onze voorlichter.
Zo hebben de voorlichters al “opgetreden” op scholen, bij studenten, bij vrouwenverenigingen, bij de Zonnebloem, etc. Dus iedere groep, die meer wil weten op het gebied van MS kan hier gebruik van maken. De inhoud van de voorlichting wordt in samenspraak vastgesteld zodat de presentatie zo goed mogelijk aansluit bij doelgroep en kennisbehoefte. Accenten kunnen worden gelegd op basale kennis over MS, de medische behandeling of juist meer op ervarings-deskundigheid. Er kan zowel overdag als ‘s avonds voorlichting worden gegeven, natuurlijk allemaal in overleg.

Presentaties kunnen worden gegeven voor groepjes vanaf 10 mensen tot aan gezelschappen van een paar honderd mensen. Maak gebruik van deze mogelijkheid tot voorlichting en informeer ook mensen van buiten de MSVN over de mogelijkheid om hier gebruik van te maken.

• Geïnteresseerd?Wanneer u geïnteresseerd bent in de bijdrage van één van de voorlichters van de MSVN tijdens uw bijeenkomst of evenement, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met het Verenigingsbureau van de MS vereniging via info@msvn.nl of telefoonnummer 070 374 77 78.