Het CHDR doet onderzoek naar de effecten van een bestaand geneesmiddel op oogbewegingen bij patiënten met MS en oogklachten. Voor dit onderzoek zoeken wij nog vijf proefpersonen

Wij zoeken hiervoor patiënten met MS én oogklachten (dubbel zien) vanaf 18 jaar oud. Het onderzoek bestaat uit 2 losse onderzoeksdagen. Vooraf is er een informatiegesprek, medische keuring en training. Meer informatie kunt u vinden op www.proefpersoon.nl.

Mijn naam is Lisette Mastenbroek en ik ben werkzaam bij het CHDR in Leiden. Het CHDR (Centre for Human Drug Research) is een medisch onderzoeksbureau, dat sinds 1987 hoogwaardig geneesmiddelenonderzoek verricht met nieuwe en bestaande geneesmiddelen bij patiënten en gezonde vrijwilligers. Deze onderzoeken dragen bij aan de wetenschappelijke ontwikkeling van nieuwe geneesmiddelen en vinden plaats conform de internationale regelgeving en volgens de hoogste kwaliteitsnormen.

U kunt zich aanmelden door mij een mail te sturen: Lisette Mastenbroek (klik op de naam om een mail te sturen) of telefonisch: 071-5246400

Meer informatie kunt u vinden op de website van het chdr en de website proefpersoon.nl

[bericht d.d. 24-3-2016]