Lidmaatschap bijdrage

De Lidmaatschap bijdrage aan de MSVN is bij uw ziektekostenverzekering vergoed krijgt als u dit declareert, het gaat hier om het vaste lidmaatschap geld de extra donaties zijn deels aftrekbaar van de belastingdienst. Onder bepaalde voorwaarden kunt u giften aan goede doelen aftrekken. Meer info.

lees verder: ANBO Belastingservice – vanaf € 29,95

Algemene ledenvergadering MSVN

25 november 2017: 10.30 – 12.30 uur (inloop: 10.00 uur; lunch: 12.30 -13.00 uur)

Locatie: De Corridor 5c, 3621 ZA Breukelen

Data 2018:

23 juni 2018: 10.30 – 12.30 uur  (inloop: 10.00 uur; lunch: 12.30 -13.00 uur)

24 november 2018: 10.30 – 12.30 uur (inloop: 10.00 uur; lunch: 12.30 -13.00 uur)

Jaarlijks organiseert MS Vereniging Nederland twee keer een Algemene Ledenvergadering. Graag hopen wij u dan te ontmoeten. Alleen samen met u kunnen we de koers van de MS Verenging Nederland bepalen en de stem voor mensen met MS krachtig laten klinken, dus uw aanwezigheid en actieve deelname worden zeer op prijs gesteld.

Vrijwilligers avond 02-11-’17

Over de MSVN Regio Utrecht

De MS vereniging regio Utrecht biedt advies en ondersteuning, is belangenbehartiger van de Utrechtse leden, geeft informatie en voorlichting en organiseert contactbijeenkomsten.

Regio Utrecht bestaat uit negen rayons. De rayons organiseren lotgenoten bijeenkomsten en andere activiteiten voor MS patiënten en mantelzorgers.

Elk rayon heeft een coördinator die ook de contactpersoon is. Er is dus altijd een contactpersoon  en meestal een lotgenotengroep  bij jou in de buurt.

Klik op het trefwoord ‘Rayons’ in het menu aan de rechterkant en je ziet alle rayons van onze regio. Klik op het rayon waar je woont voor de contactpersoon bij jou in de buurt en de informatie over de bijeenkomsten en activiteiten.

De rayons zijn: De Bilt & Bilthoven / Eemland / Nieuwegein / Stichtse Vecht / Utrecht Stad / Veenendaal / Woerden / Zeist / Jongerencontact (MS café) zie de afzonderlijke pagina s voor meer informatie uit uw rayon.

Klik de foto bezoek en like ook onze regionale

klik krant en meld je aan voor onze digitale