Algemene ledenvergadering MSVN

25 november 2017: 10.30 – 12.30 uur (inloop: 10.00 uur; lunch: 12.30 -13.00 uur)

Locatie: De Corridor 5c, 3621 ZA Breukelen

Data 2018:

23 juni 2017: 10.30 – 12.30 uur  (inloop: 10.00 uur; lunch: 12.30 -13.00 uur)

24 november 2017: 10.30 – 12.30 uur (inloop: 10.00 uur; lunch: 12.30 -13.00 uur)

Jaarlijks organiseert MS Vereniging Nederland twee keer een Algemene Ledenvergadering. Graag hopen wij u dan te ontmoeten. Alleen samen met u kunnen we de koers van de MS Verenging Nederland bepalen en de stem voor mensen met MS krachtig laten klinken, dus uw aanwezigheid en actieve deelname worden zeer op prijs gesteld.

Over de MSVN Regio Utrecht

De MS vereniging regio Utrecht biedt advies en ondersteuning, is belangenbehartiger van de Utrechtse leden, geeft informatie en voorlichting en organiseert contactbijeenkomsten.

Regio Utrecht bestaat uit negen rayons. De rayons organiseren lotgenoten bijeenkomsten en andere activiteiten voor MS patiënten en mantelzorgers. Elk rayon heeft een coördinator die ook de contactpersoon is. Er is dus altijd een contactpersoon – en meestal een lotgenotengroep – bij jou in de buurt.

Klik op het trefwoord ‘Rayons’ in het menu aan de rechterkant en je ziet alle rayons van onze regio. Klik op het rayon waar je woont voor de contactpersoon bij jou in de buurt en de informatie over de bijeenkomsten en activiteiten.

De rayons zijn: De Bilt & Bilthoven / Eemland / Nieuwegein / Stichtse Vecht / Utrecht Stad / Veenendaal / Woerden / Zeist / Jongerencontact (MS café) zie de afzonderlijke pagina s voor meer informatie uit uw rayon.

Op Zaterdag 30-09-2017 zal er weer een vergadering van de rayonhoofden plaatsvinden waar we proberen de nieuwe beleid principes voor 2018 vast te stelen en vorm te geven zodat we komend jaar weer met veel plezier diverse projecten kunnen ondernemen, u wordt op de hoogte gehouden via uw eigen rayonsite welke gebeurtenissen er in uw rayon zullen worden ondernomen tevens op deze pagina welke regio activiteiten er plaats zullen vinden.

Klik de foto bezoek en like ook onze regionale

klik krant en meld je aan voor onze digitale