MS VERENIGING NEDERLAND RAYON ARNHEM/NIJMEGEN IS OP ZOEK NAAR U!

De MS Vereniging Nederland rayon Arnhem/Nijmegen is voor alle mensen met, en geïnteresseerden in MS. De kleine en gezellige groep vrijwilligers zorgt voor contacten tussen de leden, voorlichting en leuke evenementen. Ook verzorgen we informatievoorziening aan scholieren en studenten aan MBO, HBO en universiteiten.

Dit doen we o.a. door inloop koffiebijeenkomsten MS Café, themabijeenkomsten, lezingen en presentaties. Verder onderhouden we contacten met het zorgveld zoals MS centra, Zorgbelang Gelderland, MS Zorg Nederland e.d.
De activiteiten worden georganiseerd in de regio Arnhem/Nijmegen en wijde omgeving.

Van koffie schenken, activiteiten begeleiden, het bijhouden van de Facebookpagina, verzorgen van nieuwsbrieven en het organiseren van uitjes! De vrijwilligers zorgen ervoor dat alles blijft draaien binnen het rayon.

Omdat wij graag het aantal activiteiten willen uitbreiden zijn wij op zoek naar nieuwe vrijwilligers.

Hierbij kunt u ook denken aan het begeleiden van eenmalige activiteiten.

Daarnaast zijn wij ook op zoek naar vrijwilligers die nieuwe activiteiten willen opstarten en/of willen begeleiden.

Hierbij kunt u denken aan cursussen, workshops en uitjes. Maar u kunt ook denken aan contactgroepen voor  mensen met een andere etnische achtergrond. We denken eveneens aan specifieke voorlichting voor deze bond/lotgenoten.

Ook gastheren/vrouwen zijn van harte welkom. De gastheren/vrouwen zijn verantwoordelijk voor het (laten) schenken van een kopje koffie en thee bij themabijeenkomsten en MS Kaffee

Kortom, mogelijkheden genoeg om u enkele uren of meerdere uren per maand in te zetten voor de vereniging!

Interesse? Neem contact op met Willie Wiss (coördinator) via 06 20 407 409 of via msvnnijmegen@outlook.com

Met vriendelijke groet,

namens de vrijwilligers van MSVN rayon Nijmegen