Wat wij zoal doen?

Maandelijks organiseren wij een ‘bondgenoten’contact zoals MS Café, een themabijeenkomst of een uitje. We houden ons ook bezig met lokale belangenbehartiging, voorlichting, en informatievoorziening.

Onder het kopje agenda en op Facebook vindt u onze eerstvolgende activiteit.

Bondgenotencontact

MS Café & MS Café ON TOUR

Op een centrale plaats én regionaal gespreid.

We organiseren geregeld een aantal MS Café’s ON TOUR. We zijn er per slot van rekening voor de regio Arnhem/Nijmegen én omgeving. De MS Cafés ON TOUR worden georganiseerd in afwisselende leuke (horeca)gelegenheden. Kijk regelmatig in de agenda voor de locaties.

De sfeer in de groep is erg informeel en gezellig! Bij de koffiemiddagen MS Café zijn gemiddeld 15-20 personen aanwezig. Praten over MS kan en mag natuurlijk, maar veelal gaat het gebabbel over alledaagse onderwerpen. Koffie, thee en eventueel wat lekkers zijn voor rekening van de club. Overige consumpties zijn voor eigen rekening en dient u ter plaatse rechtstreeks aan de gelegenheid te voldoen.

MS Café kent een vrije inloop, opgeven is niet nodig. Bij andere activiteiten is opgave wel gewenst.

Themabijeenkomsten

Op verzoek van onze leden worden meer themabijeenkomsten organiseert. Deze zullen verspreid over de regio’s. Regelmatig werken we hierbij samen met het MS Centrum CWZ, Rijnstate, Siza en andere zorgverleners.

Communicatie

Nieuwsbrieven

Sinds begin 2015 publiceren we de agenda niet meer een heel jaar vooruit, noch via de nieuwsbrieven, noch via de kalender met Evenementen op Facebook. De agenda wordt namelijk regelmatig  gewijzigd omdat evenementen worden toegevoegd etc. Dit jaar communiceren we de agenda 1 a 2 evenementen van tevoren via de mail, Facebook, website e.d.

Facebook & sociale media

Alle informatie over onze activiteiten kunt u vinden op onze Facebookpagina

Onder het kopje Evenementen vindt u onze activiteitenagenda en informatie van het hele (afgelopen) jaar.

U kunt ook contact maken via (Facebook) Messenger en Skype. Onze Skypenaam is MSVN rayon Nijmegen.

Als we niet online zijn kunt u natuurlijk een berichtje voor ons achterlaten zodat we contact met u kunnen opnemen.

Wat kunnen wij voor ú doen?

Vragen, Ideeën of Suggesties?

Heb u vragen over MS, wil u graag weten hoe andere mensen dit beleven of wilt u gewoon gezellig praten in een ontspannen sfeer? Ook daar zijn deze activiteiten voor bedoeld. Leuk als u daar bij wilt zijn!

Ideeën en suggesties zijn van harte welkom; deel ze met ons per mail, telefoon of tijdens een bijeenkomst.

Hier vindt u een link naar een Powerpointpresentatie over de MS-Vereniging rayon Arnhem/Nijmegen.