De Stichting “De Uilenhorst” is een in Nederland uniek vakantieproject, deze stichting verhuurt op non-profit basis een volledig rolstoelaangepaste vakantiebungalow, geschikt voor vier (zes) personen in Drenthe. Op een unieke locatie met veel rust, ruimte en vrijheid rondom. Omringd door bossen en heidevelden, nabij gezellige koopcentra als Emmen, Assen en Borger. De “Uilenhorst” is gelegen aan de Achterweg 28 te Odoornerveen.

Eén van onze bestuursleden heeft MS en is zelf volledig rolstoelgebonden. Zodoende weten weten wij goed wat rolstoelaangepast wil zeggen.

FEEST!

In 2014 vieren wij het 30 jarig jubileum van de Stichting de Uilenhorst. Het doet ons genoegen dat we al zolang onze gasten deze unieke vakantielocatie kunnen aanbieden.

Uiteraard willen wij onze gasten in de feestvreugde laten delen. Alle gasten die boeken voor 2014 ontvangen bij aankomst in de Uilenhorst een fraai bureauklokje met inscriptie “30 jaar Uilenhorst”.

Er zijn in 2014 nog enkele weken beschikbaar. Klik hier voor een overzicht. Overigens verhuren wij in vrijvallende weken ook aan niet-gehandicapten.

Meer informatie, en foto’s, zijn te vinden op onze website: www.de-uilenhorst.nl

Klik hier om de folder te bekijken!