13 april 2013 – Grenzeloos Onbeperkt yogaworkshop

SUCCESVOLLE YOGA MIDDAG

Allemaal dames zijn op de workshop afgekomen. Velen waren nieuwsgierig naar yoga en hadden soms al iets gedaan wat erop lijkt.

Om half twee was de ontvangst. Toen hebben wij eerst een kort woord gesproken en vervolgens heeft de yogadocente een en ander verteld over haar lessen en wilde ze graag van de deelnemers weten wat hun aandoening/beperking was. Die waren divers. Zij vindt dat handig om te weten want dan kan ze meteen meedenken met wat geschikt voor iemand is of niet. 1 van de dames die een beroerte heeft gehad heeft deelgenomen op een stoel. Ook dat kan prima. De andere dames deden reguliere ‘grond’yoga.

Vervolgens duurde de les ongeveer 1,5 uur. Die was met duidelijke uitleg en niet te inspannend maar wel vooral zoals Henny altijd les geeft. Er werd afgesloten met 15 minuten ontspanning en ademhaling. Daarna hadden wij gezorgd voor vers zelfgeperst vruchtensap en cake.

We hebben nog een half uur nagepraat, niet alleen over yoga maar over allerlei dingen die je meemaakt als je chronisch ziek bent. Er zijn meteen ook ideeën ontstaan over de komende workshops en we gaan wellicht deze yogaworkshop op herhaling doen in het najaar.

Hartelijke groet, Janet en Anneloes

Grenzeloos Onbeperkt
T: 050-8500661 (Janet)
T: 06-16045050 (Anneloes)