Barbecue Heythuysen 15 juli 2016

De jaarlijkse BBQ georganiseerd door de regio M.S.V.N. Noord-Midden Limburg was vrijdag 15 juli 2016. bij de Busjop te Heythuysen een mooie, landelijk gelegen accommodatie.

Marlie had de organisatie op zich genomen, Tamara voor het eerst het verwerken van de opgaven dit jaar.

Er hadden zich maar liefst in totaal 46 personen zich opgegeven waarvan helaas 2 mensen door omstandigheden niet aanwezig konden zijn. Rond 17.45 uur kwamen de mensen al van verschillende kanten binnen. Doordat de parkeerplaats veranderd was stonden er aan verschillende ingangen leden van de werkgroep de mensen op te wachten.

Bij binnenkomst kregen ze ieder persoonlijk een hartelijk welkom geheten tevens de (voor deze speciale gelegenheid 3 muntjes) voor consumpties uitgereikt. Verdere uitleg over het feit van de 3 muntjes werd in het openingswoord verder toegelicht.

We hadden een hele mooie grote zaal met openslaande deuren naar een groot terras waar de werknemers van de Busjop achter de BBQ voor ons stonden waar het vlees en de vis aan het garen was.

Het weer was buiten verwachting erg mooi geworden, de temperatuur was heerlijk iedereen ging dan ook buiten zitten. Met gevolg dat we tafels en stoelen moesten aanrukken daar er gerekend was op minder weer en binnen eten die avond. Ging allemaal prima we hebben met de hele groep heerlijk buiten onder de parasols gegeten.

De avond werd geopend door de voorzitter die buiten het gebruikelijke openingswoord, ook aandacht besteedde aan de aanslag, de realiteit van vandaag, de gewonnen Prijs door deelname aan de wereld MS dag (de 3 muntjes), de fietsactie actie voor MS, de vlindersleutelhangers (zie startpagina) die gehaakt worden door Wendy Kip en Tamara van Malsen waar o.a. ook deze activiteiten mede mogelijk gemaakt kunnen worden.

Het eten en drinken was heerlijk, de stemming gezellig, ontspannen. Er werd onderling wat af gekletst en gelachen. Ook hebben we genoten van 2 dikke buikjes die erg veel plezier samen hadden. In september mogen we 2 nieuwe kleine mensjes welkom heten binnen onze werkgroep.

Zo rond 22.00 uur was het toch echt de bedoeling dat we naar huis gingen.

We kijken terug op een zeer geslaagde BBQ!!!

Een hartelijk dank voor een ieder die het weer mogelijk heeft gemaakt om dit te kunnen organiseren.

Voor een ieder een hele fijne vakantie!!

Namens alle leden van de werkgroep, Linda van Ooijen.

Hieronder een aantal foto’s voor de sfeerimpressie:
20160715_18275820160715_182815
20160715_182902