In het kader van de wereld MS dag 2016 hebben wij ons, MSVN Noord en Midden Limburg, op 8 mei aangesloten bij een gezellige wandeling in Helden. Deze wandeling, genaamd ‘Rundje Koeberg’, wordt iedere 2de zondag van de maand georganiseerd in de Heldense bossen in Helden. De wandeling was speciaal voor ons aangepast zodat er ook rolstoelen en scootmobielen mee konden. De wandeling was goed georganiseerd en erg gezellig. We zijn met ongeveer 15 mensen gezellig aan de wandel en aan de klets geweest.

Om 10 uur zijn we vertrokken vanaf gemeenschapshuis ’t Kerkeboske in Helden. Vandaaruit zijn we gaan wandelen over de verharde paden door de bossen en hebben we een mooi stuk van de  camping ‘De Heldense bossen’ gezien. De wandeling was in totaal 4,5 km lang. We hebben heerlijk genoten van het mooie weer en de mooie omgeving. Het was fijn om onbezorgd met lotgenoten op pad te zijn.

Om te laten zien dat wij namens MSVN liepen, waren er mensen met een t-shirt van de MSVN en had iedereen een opvallende tas bij zich met het logo erop.

Binnen bij de ingang van gemeenschapshuis ’t Kerkeboske stond een mooie en opvallende stand van de MSVN te pronken. Deze stand was vooral bedoeld om de mensen informatie te geven over MS en de MSVN. Op deze manier hebben we ons ook bezig gehouden met ledenwerving en het werven van donateurs.

Om deze dag nog wat extra’s te geven in het kader van de MS dag, hebben we hier en daar nog wat geld opgehaald voor de MSVN Noord en Midden Limburg via onze actiepagina  http://mijnactievoorms.nl/projects/limburg/  en door de verkoop van vlindersleutelhangers bij de stand. Deze actiepagina zal ook na deze MS-maand actief blijven.

Na afloop hebben we nog heerlijk nagepraat onder het genot van een kop koffie en een lekker stuk Limburgse vlaai. Al met al een zeer geslaagde ochtend!

wandeling 8 mei wandeling 8 mei 2wandeling 8 mei 3wandeling 8 mei 4