Op 25 mei 2016 was het wereld MS dag. In het kader van deze dag hadden diverse regio’s activiteiten uitgevoerd om onder andere geld op te halen voor de regionale MSVN en om MS meer naamsbekendheid te geven.

Om de regio’s te belonen voor deze inzet, had MS research een prijs van 1000,- beschikbaar gesteld. Deze werd toegewezen aan 1 van de regio’s door middel van een loterij. Deze loterij vond plaats in Zandvoort. Onder toeziend oog van de notaris heeft Job Cohen het winnende lot getrokken. MSVN Noord en Midden Limburg was de gelukkige om deze prijs in ontvangst te mogen nemen. Omdat er door omstandigheden niemand van onze regio bij dit evenement aanwezig kon zijn, heeft Piet Booij (MSVN regio Zuid) deze prijs voor ons in ontvangst genomen.

Dit geld zal onder andere besteed worden aan promotiemateriaal voor de regio, lotgenotencontact, informatievoorziening en belangenbehartiging voor de leden van de regio.

image1image2