In memoriam Peter Peeters

Afgelopen week bereikte ons het droevige bericht dat Peter Peeters op 12 oktober 2015 is overleden.
Hij was vanaf 1998 een gewaardeerd lid van onze werkgroep M.S.V.N regio Noord-en Midden Limburg. Wij hebben veel geleerd van Peter, fijn samengewerkt, zijn oprechte mening, ervaring op juridisch vlak, bescheidenheid, empathisch holistische houding was een zeer waardevolle aanvulling in onze werkgroep. Tevens hebben wij jaren bij hem thuis de werkgroep vergaderingen mogen houden. De agenda punten werden afgewerkt altijd onder het genot van een heerlijke kop koffie/thee en een goed glas wijn. We hebben hem mogen leren kennen als een man met een sterk charisma, altijd een luisterend oor voor een ander, hulpvaardig en gezellig. Hield van lekker eten, koken was dan ook een grote hobby.

De laatste jaren heeft hij ondanks zijn sterk afnemende gezondheid altijd gedaan wat er in zijn vermogen lag. Hij was er zoveel mogelijk steunde ons in waar mogelijk.
Lieve Peter we zullen jou aanwezigheid in onze werkgroep heel erg gaan missen. Bedankt voor alles, rust zacht.
We kijken terug op een fijne tijd  samen met onze leden van de regionale werkgroep, blijven een goed glas wijn drinken op jou en zullen je positiviteit voortzetten.

We gaon der veur!!!
Linda, Paul, Mieke, Marlie, Rick, Wendy