15 november 2017 – Uitnodiging Dag voor mensen met MS

Zoals u wellicht weet organiseert MS Research op 15 november a.s. wederom “Een dag voor mensen met MS”. Deze dag vindt plaats bij Van der Valk Hotel Tiel.

MS Research heeft een informatief en verrassend programma voor u samengesteld. Heeft u zich nog niet ingeschreven, doe dit dan snel, want het aantal plaatsen is beperkt.

Heeft u zich al ingeschreven, dan hoeft u niets te doen en zien wij elkaar 15 november a.s.

Programma

Vanaf 10.15 uur bent u van harte welkom. Uiteraard staat koffie en thee voor u klaar. Om 11.00 uur starten we gezamenlijk het plenaire programma.

Gelijktijdig vinden op dezelfde locatie de jaarlijks terugkerende MS Research Onderzoeksdagen plaats. 150 onderzoekers uit Nederland en België zijn hier samen om de laatste ontwikkelingen op het gebied van MS-onderzoek met elkaar, maar zeker ook met ú te delen!
Deze informatie-uitwisseling komt zeer zeker aan de orde tijdens het onderdeel Meet the Scientist, waar u persoonlijk in gesprek gaat met wetenschappers over uiteenlopende onderwerpen. Ook kunt u in gesprek met diverse bedrijven over de ontwikkeling van MS-medicijnen, de lange weg van laboratorium naar patiënt.

Tevens informeren de diverse leiders van de MS Centra en de MS Hersenbank u over de laatste ontwikkelingen op het gebied van hun onderzoeksprojecten gefinancierd door Stichting MS Research. Daarnaast vertellen prof. dr. Jeroen Geurts en dr. Hanneke Hulst (MS Centrum Amsterdam VUmc) wat het Expertisecentrum cognitie bij MS voor kan betekenen voor mensen met MS en laten wij u zien hoe iedereen zijn/haar steentje kan bijdragen aan het werven van fondsen.

We sluiten de dag af met een boeiende variant op het spelprogramma ‘Ik hou van Holland’. Twee teams nemen het tegen elkaar op over diverse wetenswaardigheden en ‘wist u datjes’ rondom MS. Uiteraard ontvangt het winnende team, en het bijbehorende publieksvak, dus misschien ook u, een leuke prijs.

Wilt u hierbij zijn? Meld u dan direct aan via onderstaande link, er zijn nog maar een paar plekken beschikbaar!

Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op (071 – 5 600 500).

Met vriendelijke groeten,

Stichting MS Research