Welkom op de site van de Multiple Sclerose vereniging (MSVN) regio Noord en Midden Limburg.

Met ca. 240 leden zijn we weliswaar één van de kleinste regio’s van Nederland, maar ook één van de leukste.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, afwisselend in de regio’s Venray, Venlo, Helden, Weert en Roermond. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Mensen die daar behoefte aan hebben worden thuis bezocht of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor.

Regelmatig worden inloopmiddagen en/of voorlichtingsavonden georganiseerd in regionale ziekenhuizen.

Als u lid bent van de MSVN, wordt u automatisch op de hoogte gehouden van alle activiteiten.
MSVN geeft mensen met MS een stem!
Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Dat kan via deze link: http://msvereniging.nl/lid-worden/
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Ook kunt u zelf een actiepagina aanmaken om geld op te halen om onze regio financieel te ondersteunen zodat wij nog meer aandacht kunnen besteden aan lotgenotencontact. Neemt u gerust een kijkje op de actiepagina: http://mijnactievoorms.nl/projects/limburg/

MS inloopmiddagen Roermond

Wij houden bij de houden bij de poli neurologie (route 16) van het Laurentius ziekenhuis in Roermond regelmatig inloopmiddagen voor mensen met MS en (in)direct betrokkenen.
U kunt tijdens de inloopmiddag terecht voor praktische informatie, maar ook voor een kopje koffie of thee met lotgenoten.

Steun de MS Vereniging Nederland met deze handige vlinder sleutelhangers.

Social media

Volg ons op Facebook binnen op publiek toegankelijk pagina of de besloten groep.
Meer informatie kunt u vinden op onze Social media pagina.

Wilt u op de hoogte blijven van het nieuws mbt MS uit onze regio?

Hier vindt u alle Nieuwsberichten op een rij.

Het laatste nieuws uit de regio:

Heeft u vragen of opmerkingen over de website?
Neem dan contact op met Wendy Kip via wendy.kip@hotmail.nl