Nieuwe directeur MS Vereniging Nederland

Even voorstellen…

Na de reorganisatie heeft MS Vereniging Nederland tijdens de daaropvolgende transitieperiode gebruik gemaakt van de diensten van Herman van der Weide als interim directeur. Nu deze periode grotendeels is afgerond heeft MS Vereniging Nederland de rol van directeur kunnen vervullen met Chris Schouten. Per 1 juli 2016 versterkt hij het landelijk team als vaste directeur en zal hij de ingeslagen weg van MS Vereniging Nederland vervolgen en versterken.

Graag stellen we hem kort aan u voor:

Chris Schouten, directeur MS Vereniging NederlandChris Schouten

… bestuurskundige/socioloog, die staat voor de publieke zaak
… generalist met brede maatschappelijke en politieke interesse, met kennis van en ervaring met bestuurlijk-politieke en ambtelijke processen
… oplossingsgericht
… ‘mensen-mens’, teamspeler, verbindende persoonlijkheid
… betrokkenheid combinerend met relativeringsvermogen en gevoel voor humor
… veel plezier belevend aan het aansturen, stimuleren en ondersteunen van professionals en vrijwilligers, zodat zij kunnen uitblinken
… passie voor politiek en bestuur

Met zijn bestuurlijke achtergrond en ervaring in het zorglandschap heeft MS Vereniging Nederland het volste vertrouwen dat Christ Schouten de organisatie een stap verder zal brengen. Zijn oog voor de mens achter de zaak maakt hem bovendien tot een fijne collega, opdrachtgever en relatie om mee samen te werken.

Chris Schouten is per 1 juli 2016 bereikbaar bij MS Vereniging Nederland via: c.schouten@msvereniging.nl of ons algemene telefoonnummer: 088-374 85 00.