Najaarsactie Leden voor leden

Najaarsactie leden voor leden

Leden voor leden actie MS Vereniging NederlandBreng een nieuw lid aan en maak kans op leuke prijzen!

Je leidt je leven zoals iedereen; je werkt of studeert, misschien heb je een gezin of ben je aan het daten, je sport wekelijks en gaat regelmatig met vrienden op pad. Opeens wordt jij of een van je naasten geconfronteerd met de diagnose MS. Multiple Sclerose…..wat moet je ermee? Aan de ene kant zullen veel puzzelstukjes op zijn plek vallen. Maar aan de andere kant levert de diagnose juist veel vragen op. Wat nu…?

MS Vereniging Nederland kan helpen. We bieden jou en je naasten een plek

• waar je antwoord kunt vinden op je vragen;
  • waar je niets uit hoeft te leggen;
  • waar we mensen met MS een stem geven.

Jij hebt al toegang tot deze plek, geef nu anderen ook die mogelijkheid!

MS Vereniging Nederland organiseert dit najaar een ‘leden voor leden’-actie. Door het aanbrengen van nieuwe leden help je de Vereniging de stem van mensen met MS krachtiger te maken. Tegelijkertijd maak je kans op een aantal mooie prijzen!

Breng je 1 nieuw lid aan?MuuS

Dan maak je kans op MuuS, junior MS-voorlichter MS Vereniging Nederland! We verloten 5 MuuS-jes

Breng je 2 nieuwe leden aan?

Rondvaartbedrijf ZilvermeeuwDan maak je kans op een twee uur durende rondvaart door de Biesbosch! We verloten 3 x 2 toegangsbewijzen en 1 x 3 toegangsbewijzen. Voor meer informatie, zie Rondvaartbedrijf Zilvermeeuw

Breng je 3 of meer nieuwe leden aan?DeLaMar Theater

Dan maak je kans op twee eersterangs kaarten voor de show ‘Pauls Passie’ in het DeLaMar Theater in Amsterdam! Voor meer informatie over de show, zie DeLaMar Theater

Help MS Vereniging Nederland aan 17.000 leden en donateurs voor 17.000 mensen met MS!

Wat moet je doen?

Stap 1: Werf nieuwe leden.

Stap 2: Laat het aankomend lid het formulier invullen (bijgevoegd aan het blad MenSen en tevens hier te downloaden) of vul deze voor ze in.

Stap 3: Stuur het ingevulde formulier vóór 1 januari 2017 op naar MS Vereniging Nederland (adresgegevens staan op het formulier vermeld).

Stap 4: Begin januari wordt geteld hoeveel leden je hebt aangebracht. Op basis van deze telling gaat je naam in de pot voor de verschillende prijzen.

Stap 5: Uit alle drie de potten wordt een naam getrokken.

Stap 6: In de januari-editie 2017 van MenSen worden de winnaars bekend gemaakt.

Voorwaarden:

• De actie loopt t/m 31 december 2016.
  • Van de formulieren die na 1 januari 2017 binnen komen, dingen de deelnemers niet meer mee in de loterij.
  • Winnaars worden bekend gemaakt in de januari-editie van MenSen (2017).

Voor vragen omtrent deze actie, stuur een e-mail naar communicatie@msvereniging.nl.

Kom jij ook in actie?!