Kom je ook naar ons MS Café on Tour?

Het MS Café On Tour strijkt neer op verschillende locaties in Nederland en is het trefpunt voor jong en oud, voor mensen met – en voor mensen zonder Multiple Sclerose.

image_mini (1)

‘Het was fijn om onder elkaar te zijn. We hebben gelachen en ervaringen gedeeld. Intensief, maar zeker de moeite waard. Ik
heb emailadressen met anderen uitgewisseld; we gaan kijken of MS Café On Tour ook in onze eigen regio kan komen.’ – bezoeker van MS Café on Tour in Heerhugowaard

‘Als het MS Café on Tour in Amersfoort komt, ben ik erbij!’ – bezoeker van onze Facebookpagina n.a.v. een verslag van een MS Café on Tour

‘Met een opkomst van zo’n 20 personen was ons eerste MS Café on Tour zeer geslaagd.’ – organisator MS Café on Tour van de regionale werkgroep Gelderland Zuid

Waarom MS Cafés on Tour?
Als je leeft met MS (zelf of als een dierbare MS heeft), heb je vaak behoefte om je ervaringen te delen. Je bent op zoek naar herkenning, tips, of een luisterend oor. Je hoeft het niet eens de hele tijd over MS te hebben, het kan al een steun zijn om ‘onder elkaar’ te zijn en elkaar met een half woord te begrijpen.

Om dergelijke ontmoetingen te stimuleren, organiseren we in diverse plaatsen in het land MS Cafés on Tour. Op allerlei gezellige locaties zorgt de MS Vereniging ervoor dat mensen met en zonder MS elkaar kunnen ontmoeten. Dit alles in een informele sfeer onder het genot van een hapje en een drankje. De MS Cafés on Tour organiseren wij in samenwerking met onze regionale werkgroepen. De ene keer is het in een Grand Café of de lobby van een hotel; een volgende keer bij een koffiecorner, stadscafé of op een gezellig terras.

De bijeenkomsten zijn voor ‘’jong en oud’’ en zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom. Via onze website houden we iedereen op de hoogte waar en wanneer we een MS Café on Tour organiseren.

Kom langs en ontmoet mensen om ervaringen mee te delen of gewoon om MS-bondgenoten te leren kennen.

image_preview (1)

Waar & wanneer?

In november strijkt het MS Café On Tour neer in Eindhoven. Meer informatie volgt binnenkort!

Heb je vragen? Of wil je vanuit jouw regionale werkgroep ook een MS Café on Tour organiseren? Mail dan naar Anita van der Wel (regioactiviteiten) via mscafeontour@msvereniging.nl. We horen graag van je!
Links op de foto een impressie van het eerste MS Café on Tour van de MS Vereniging, in Heerhugowaard.

Wil jij onze MS Cafés on Tour steunen? Dat kan! Je bijdrage aan dit project is van harte welkom,klik hier voor meer informatie.
geplaatst: 2014