Klimt u mee in de strijd tegen MS?

Op 25 mei (Tweede Pinksterdag) vindt alweer de 5e editie plaats van Klimmen tegen MS. Doet u mee?

Waarom zou u en/of uw naaste(n) meedoen aan Klimmen tegen MS?

Edwin Wijngaarden van Klimmen tegen MS, vertelt: “Omdat dit niet zomaar een evenement is. Dit is een evenement dat er toe doet. Waar je echt het gevoel krijgt dat je samen met die honderden andere fietsers en lopers een verschil kunt maken. Dat jouw bijdrage telt. Dat voel je, dat zie je en dat hoor je als je om je heen kijkt en praat met de andere deelnemers. Als je ziet met welke inzet en vastberadenheid iedereen die berg beklimt.”

“Samen de strijd tegen Multiple Sclerose aan gaan. Of je nou 10.000 kilometer per jaar fietst, of je eerste fiets nog moet kopen. Of je nu al een marathon op je cv hebt staan, of net begint met je rondjes om het park. Of je nou in topconditie bent of dat je letterlijk vecht tegen MS, samen maken wij 25 mei 2015 weer het verschil! Voor iedereen zijn of haar eigen uitdaging, voor iedereen hetzelfde respect, samen op de berg, samen strijden tegen MS. Omdat wij samen het verschil kunnen maken in de strijd tegen MS. Nederland kent ruim 17.000 MS patiënten en de impact van MS op hun leven is groot. Aan de buitenkant zien we bijv. een ‘typisch’ loopje, of een rolstoel. Maar MS is zoveel meer, het bepaalt je hele toekomst. Een toekomst die er voor de diagnose heel anders uitzag.”

Die toekomst wil Klimmen tegen MS veranderen en daar kunt u bij helpen. Maakt u van de Mont Ventoux dit jaar uw doel? Kom dan met Klimmen tegen MS in beweging en help hen om MS de wereld uit te krijgen. Kijk voor meer informatie op www.klimmentegenms.nl. Let op: aanmelden kan nog tot 15 februari a.s.!

Klik hier om de flyer te downloaden.