GEZOCHT: begeleiders voor vakantieweek in Tesselhuus

Begeleider bij vakantieweek in TesselhuusBent u die daadkrachtige verpleegkundige of verzorgende voor onze vakantie op Texel?

begeleider bij vakantieweek in TesselhuusDe MS Vereniging Nederland biedt in samenwerking met Stichting Tesselhuus acht leden met MS een geheel verzorgde vakantieweek op Texel. Deze vakantieweek is van 22 t/m 29 juli 2017 en is speciaal voor leden die door hun lichamelijke beperking niet meer op vakantie kunnen. De deelnemers genieten van een geheel verzorgde en onvergetelijke groepsvakantie. Zodat zij er echt even tussenuit zijn en nieuwe energie opdoen. Om dit mogelijk te maken hebben wij nog twee enthousiaste en kundige verpleegkundige en/of verzorgende (al of niet in opleiding) nodig. Bent u dat?

Wat gaat u doen

Begeleider bij vakantieweek in TesselhuusAls vrijwilliger staat u iedere dag klaar voor de persoonlijke verzorging en begeleiding van onze leden. Samen met hen en in overleg met uw collega-vrijwilligers plant u activiteiten in huis en op het eiland. U begeleidt onze leden bij uitstapjes zoals een vaart op een garnalenboot, een uitje naar het winkelcentrum, op een terrasje genieten van de zon, etc. Zelfs een rondvlucht behoort tot de mogelijkheden.

Verblijf en vergoeding kosten

Stichting Tesselhuus financiert deze vakantieweek en voorziet in vervoer op Texel, dagelijkse catering en een bijdrage in de kosten voor uitstapjes voor onze leden en vrijwilligers. Uw reiskosten naar en van Texel worden geheel vergoed. Het Tesselhuus beschikt over 5 kamers voor in totaal 10 vrijwilligers.

Interesse?

Wij hebben nog twee vrijwilligers nodig om van deze vakantie een succes te maken. Bent u enthousiast geworden om u als vrijwilliger in te zetten tijdens deze groepsvakantie? Ervaring met (intensieve) verzorging en begeleiding van mensen met een lichamelijke beperking is een pre. Wij benadrukken dat de week op Texel voor u als vrijwilliger geen vakantie is, wel een onbetaalbare ervaring om onze leden een fantastische week te bezorgen. Uw cv en motivatie (max. 200 woorden) ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk per mail: msvereniging.tesselhuus@gmail.com

Contactpersonen: Maria van Nies en Amunda van Stenis