Evenement ArenA MoveS

Op 9 juli houdt MoveS (www.moves.ms) het evenement ArenA MoveS met als doel geld in te zamelen in de strijd tegen MS. De fondsen die worden opgehaald met Klimmen tegen MS en Arena MoveS worden besteed voor de oprichting van het Expertisecentrum Cognitie, een initiatief van het VUmc MS Centrum Amsterdam in samenwerking met Stichting MS Research en de MS Vereniging Nederland. Dit is een uniek kenniscentrum in de wereld van multiple sclerose (MS). MoveS is vastbesloten om het benodigde bedrag van €750.000 dat nodig is om dit Expertisecentrum te kunnen starten bij elkaar te brengen.

Om zoveel mogelijk geld op te halen hebben we jullie hulp en die van alle MSVN-leden nodig. Stel je eens voor, meer dan 10.000 MSVN-leden die samen in beweging komen. Is het niet fysiek, dan wel door vrienden/bekenden/familie/collega’s en anderen te mobiliseren mee te doen op 9 juli en er met elkaar voor zorgen dat die MS-vrije wereld er zo snel mogelijk komt.