Breakout Run vs MSWereld MS Dag 2017: Breakout Run vs MS!

Naast alle regionale activiteiten organiseren wij ook op landelijk niveau een activiteit. In het weekend van 27 en 28 mei 2017 sluiten we aan bij een fantastisch evenement: de Breakout Run! De Breakout Run is een obstacle run met een uniek gevangenisthema. Een prachtige metafoor voor de grilligheid van MS. Want ook leven met MS zit vol hindernissen! Doe mee en maak een vriendenteam of vorm met je collega’s een bedrijventeam en haal geld op voor MS Vereniging Nederland!

Breakout Run

Afgelopen jaar is deze run verkozen tot 3e beste van Nederland! In natuurgebied de Maashorst in Schaijck (Noord-Brabant) zullen deelnemers moeten ‘uitbreken’ door een parcours vol hindernissen te voltooien. Deelnemers gaan de hoogte in, duiken in ondergrondse tunnels, moeten ontsnappen aan blaffende honden en ME-ers, tijgeren onder prikkeldraad door en ga zo maar door!

Breaukout run vs MS 2017Hoe ziet het evenement eruit?

De Breakout Run vindt plaats op zaterdag 27 en zondag 28 mei. Op beide dagen zijn er verschillende runs van 8 of 14 km. Tevens wordt op zaterdag een Night Run georganiseerd met daarbij een complete feestavond op het evenementterrein. Op zondag 28 mei zal, naast de runs voor volwassenen, ook de Junior Run plaats vinden en zullen ‘boeven’ (6 t/m 11 jaar) & ‘young gangsters’ (12 t/m 15 jaar) gaan proberen te ontsnappen. Voor meer informatie over het evenement en voor beelden van afgelopen jaren, zie www.breakoutrun.nl.

Doe mee voor MS Vereniging Nederland!

Schrijf je vandaag nog in! Alleen, met een vriend(in) of maak een team van vrienden, familie of collega’s en laat je sponsoren voor MS Vereniging Nederland. Je kunt hiervoor een actiepagina aanmaken op www.mijnactievoorms.nl! Als je voor MS Vereniging Nederland deelneemt aan de Breakout Run, gaat er bovendien per deelnemer een gedeelte van het inschrijfgeld direct naar de Vereniging!

Verschillende afstanden en starttijdenBreakout run vs MS 2017

Als deelnemer voor MS Vereniging Nederland, kun je kiezen uit de volgende opties:

Za. 27 mei overdag
–        11:00u 14 km
–        14:00u 8 km
Za. 27 mei Night Run
–        22:30u 8 km
Zo. 28 mei overdag
–        09:30u 14 km
–        12:00u 8 km
Zo. 28 mei Junior Run
–        12 t/m 15 jaar –> 13:00u 8 km
–        6 t/m 11 jaar –> 16:10u 2 km
–        6 t/m 11 jaar –> 17:00u 4 km

Elke deelnemer krijgt van ons (vooraf) een speciaal gemaakt T-shirt. Doe je mee als bedrijfsteam, dan wordt het logo van jouw bedrijf op het T-shirt gedrukt!

Breakout Run vs MS 2017

Aanmelden doe je zo

Deelnemers voor MS Vereniging Nederland sturen een e-mail naar communicatie@msvereniging.nl (dus níet via het aanmeldformulier op de website van de Breakout Run)! Zet in je e-mail de volgende gegevens:

• Je naam
  • Bij deelname met een team zowel de naam van je bedrijf, vriendengroep e.a. én van de teamleden
  • De keuze voor datum, starttijd en afstand waaraan je deel wilt nemen
  • Jouw T-shirtmaat en die van je teamgenoten

Help jij mee beter bekend te maken hoe grillig MS is?

Roep dan nu je vrienden, familie en collega’s op en doe voor MS Vereniging Nederland mee aan de Breakout Run 2017!