Aankondiging verhuizing Landelijk Team

INFORMATIE over de aanstaande verhuizing van het Landelijk Team naar het centrum van het land

Verhuizen Landelijk Team MS Vereniging NederlandNa de reorganisatie bood onze collega MS-organisatie Stichting MS Research ons onderdak. Hierdoor hebben wij de gelegenheid gekregen MS Vereniging Nederland 2.0 gestalte te geven. Inmiddels met een gedeeltelijk vernieuwd bestuur en een nieuwe directeur begint onze nieuwe koers meer en meer vorm te krijgen. Dat betekent dat we de volgende stap kunnen zetten.

Onze missie is: ´De MS Vereniging Nederland is altijd ‘dichtbij’. Dat willen we ook voor onze eigen organisatie waarmaken. Daarom verhuist het Landelijk Team naar het centrum van Nederland: regio Utrecht. Naar een werkplek waar volop gelegenheid is voor bijeenkomsten, vergaderingen met regio’s, teams, bestuur, het adviesplatform en de algemene ledenvergadering.

Vanaf maandag 3 april a.s. starten onze werkzaamheden op deze nieuwe werkplek. We zijn dan gevestigd in een bedrijfsverzamelgebouw van Regus de Breukelerwaard. Dat is goed toegankelijk, goed bereikbaar met de auto en ligt op loopafstand van NS station Breukelen.

Begin maart zullen we onze nieuwe adres en telefoongegevens communiceren. De laatste week van maart zal het Landelijk Team bezig zijn met de verhuizing en daardoor nauwelijks beschikbaar voor overleg en afspraken. Wij vragen jullie begrip daarvoor. Wel zorgen we voor continue telefonische bereikbaarheid. Heeft u vragen, dan kunt u deze emailen naar: info@msvereniging.nl.

Graag tot ziens in Breukelen!